••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 30 juni 2012 17:02

Hej, just nu sitter Ebba och flätar yttepytte små flätor i mitt hår medans vi lyssnar på såspäron av Malvin studios! :'D

känner att jag är skyldig er en ursäkt för att jag inte gjort ett video inlägg på ett tag och för att det inte vart någon video igår : ( HOPE YOU CAN FORGIVE ME!

 

 

Av Linnéa - 30 juni 2012 15:00

Day Two: Nine things you do everyday.

 

°°°°°°°°°°

• Dansar episkt i mitt rum när ingen ser

• kollar Youtube

• Kammar luggen ungefär 3 gånger på morgonen 

• Gör grimarser framför spegeln för att bli extra glad 

• kollar facebook även fast jag vet att ingen har kommenterat något

• kramar någon

• äter frukost som oftast består av flingor, russin och mjölk

• bäddar mig säng

• kollar runt i mitt rum och funderar på hur jag skulle kunna designa det

• gör en kullerbytta

 

°°°°°°°°°°°

Av Linnéa - 29 juni 2012 23:36

Hej, nu tänkte jag ta och borsta tänderna och sen gå och lägga mig : )

som ni märkte så var jag alldeles för lat för att fixa till videon idag så jag får nog fixa den imorgon istället. Efter träningen imorgon kommer jag att vara med Ebba igen och sova över hos henne...IGEN XD

well well jag har nog inget mer att säga än godnatt<3

 

 

Av Linnéa - 29 juni 2012 01:42

Day one


°°°°°°°°

Day One: Ten random facts about yourself.

°°°°°°°°

•Jag har lite intressanta ''tvångs'' tankar

•Jag är lite halft te beroende 

•Någon gång i mitt liv vill jag få en grädd tårta slängd i mitt ansikte

•Jag älskar smycken men jag glömmer alltid bort att använda dem 

•När jag var liten var jag annmält speciell.... jag provade till exempel att äta grus och gräs 

•skäms inte över mina vänner 

•Jag gillar att göra episka saker

•jag är inte blyg för främlingar men jag är blyg för ens kompisars kompisar

•jag älskar att ta kort

•Jag skriver gärna noveller

•jag hatar matte

 

°°°°°°°

 

Av Linnéa - 29 juni 2012 01:37

Hej, nu tänkte jag dra igång en ten day chalange där jag kommer att svara på dessa vackra frågor!!! : D

 

°°°°°°

Day One: Ten random facts about yourself.

Day Two: Nine things you do everyday.

Day Three: Eight things that annoy you.

Day Four: Seven fears/phobias.

Day Five: Six songs that you’re addicted to.

Day Six: Five things you can’t live without.

Day Seven: Four memories you won’t forget.

Day Eight: Three words you can’t go a day without using.

Day Nine: Two things you wish you could do.

Day Ten: One person you can trust.

 

°°°°°°

 

Av Linnéa - 28 juni 2012 23:51

Hej, idag har Ebba och jag haft det skit härligt!!

vi har tagit en massa foton och vi har båda klarat av bakåtvolt på gräs, efter ett tag när vi tog kort vid hennes skola så gjorde hon en flickis och då hördes det en MASSA hurrar rop inifrån skolan 8D det slutade med att vi hade cirka 30-40 små fotbolls killar som sovit i skolan runt om oss XD

Sen imorgon kommer vi att fixa en video med alla bilder och vi har även gjort dessa fina utmaningar som man måste ha gjort någon gång i sitt liv......

och dessa utmaningar kallas för: Cinnamon challange och Salt and ice challange XD

           

 

Av Linnéa - 28 juni 2012 10:26

Hej, om någon timme ska jag vara med min fina lilla upp och ned vända teapot! = Ebba

Vi kommer nog att ta en hel del foton och göra en massa annat!^^

här är videon där hon visar hur hon gör så att det är flera du i en bild!

 

ha en bra dag!

 

Av Linnéa - 28 juni 2012 00:44

Hej, jag tog dem här bilderna för typ en timme sen men jag var för lat för att lägga upp dem då så jag lägger upp dem nu istället ^^ så här går det när man har allmänt tråkigt!    

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards