••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2012

Av Linnéa - 28 juni 2012 00:34

Hej, nu tänkte jag ta och visa en bild som jag redigerade för några minuter sen! : D    

på min kompis Ebbas blogg så visar hon hur man gör så här och jag måste värkligen säga att hon är en gud på att redigera! :O

Fråga: vad tycks?

Fråga: skulle du ha joinat den här festen?? xD

 

Av Linnéa - 27 juni 2012 17:15

Hej, nu har jag ritat klart bilden på toudji! : D  

 

Av Linnéa - 27 juni 2012 16:16

Hej, just nu sitter jag och ritar den näst sista kraktären som är Toudji och så här ser det ut just nu  

 

Av Linnéa - 26 juni 2012 23:22

       

OBS! alla mina bilder är Copyrighted!

   

Av Linnéa - 26 juni 2012 23:14

Hej, jag ville bara visa det här underbara mailet som jag fick av en tjej som läser min blogg

 
Hej Linnea tack för en jättefin signatur. Jag ville bara säga att jag älskar hur du ritar och du är min idol. Jag skulle ge vad som helst för att rita som du. Jag får all inspiration av dig. Hejdå och tack ingen

 

 jag typ gråter av glädje <3333

Jag älskar alla mina läsare! ni är helt underbara det måste ni komma ihåg!  

 

Av Linnéa - 26 juni 2012 23:10

Hej, nu har jag ritat två till av mina karaktärer mer detaljerat oh dem som jag ritat är Kawai och Coockie

(det är meningen dem ska stavas på ett litet speciellt sätt så don't mind the stavning!)

 

 

Av Linnéa - 26 juni 2012 22:56

Hej, idag har det varit en super träning med gruppen! vi kör faktiskt mer än bara kullerbyttor och hjulningar!så idag körde vi dubbla volter (man snurrar två varv i luften), Vi över lite inför tsuka eftersom att det var ett tag sen vi körde det, vi körde salto halvskruv och helskruv (när man skruvar vänder man ett x antal varv åt antingen vänster eller höger medans man voltar) OCH som styrka körde vi stilla stående frivålter (en vanlig volt) och stillastånde saltos (salto = bakåtvolt). Och jag och några fler gjorde stillastående salto på golvet HELT själva! : D 

YAY *lycka*

(Ni behöver inte riktigt fatta hur man gör volterna som jag försökte beskriva) 

 

aja nu har jag faktiskt varit jätteduktig för att jag har städat mitt koas till rum så att det ser acceptabelt ut! och jag har även sorterat mitt koas till bokhylla! : D

     

Som ni ser så har jag även bytt ut soffan som jag har sovit på till en nästan säng! : D vi kommer att lägga till en ganska stor grej under den om någon dag så att det ser ut som en säng^_^

Den maddrasen är en sån där grej som formar sig efter hur man ligger så att man ska sova bättre!

 

Av Linnéa - 25 juni 2012 12:04

Hej, jag snackade nyss med min kompis Fanny och vi kom överens om att hon ska komma över hit och sova över här! : D så typ om en och en halv timme ska hon hoppa på sitt tåg!

     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards