••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2009

Av Linnéa - 24 januari 2009 10:01

Hej

Jag ska vara med min kompis Emma idag. Vi ska sova över hos henne. Annars har det inte hänt något särskilt, förutom att Emil min bror har LANat med sina kompisar här i natt.

Hörs senare!

Av Linnéa - 23 januari 2009 21:04

Chokladmuffins med polkagris

ca 15 stycken  

100 gr margarin eller smör (smält)

2 ägg

2½dl socker

1½tsk vaniljsocker

1krm salt

4msk kakao

2dl vetemjöl

½tsk bakpulver

1msk mjölk 

5 st polkagrisar

Krossa polkagrisarna i en mortel och rör ner i smeten.

8 minuter i ugnen på 200 grader. Godast när de är lite kladdiga.

Det är också gott med marschmallow i.

Lycka till!

Av Linnéa - 23 januari 2009 20:44

Hej jag är så ledsen att jag inte har skrivit men jumpan kom i mellan ;-C men ni undrar kanske vad jag har jort anars jo jag har pluggat matte och engelska men det jör vell nästan alla. YES ÄNTLIGEN CHAK 4 AN !!!!! jag har tränat i ett helt ÅR! och nu är jag mäd.

Av Linnéa - 19 januari 2009 17:05

Tja jag är med en kompis hon heter My och är cool. Hon har en katt som heter Freja  hon har et stryk järn till katt fast det är en spar bussa :-B.


Av Linnéa - 18 januari 2009 13:33

Tja pappas Wiggysar kommer nog seljas väldigt bra nunär jag har bloggat om dem :-D kolla in den coola hemsidan  www.wiggystyle.com .  Hej igen min Mamma vet ni inget om en så jag får skriva om hon min mamma är lärare för mellan stadiet ;-D

Av Linnéa - 18 januari 2009 11:15

Tja, det har inte hänt så mycket än så länge förutom att min lärare kommer på besök. Hon kallas Ullis och ska köpa en Wiggystyle av pappa. Pappa har uppfunnit Wiggystyle, den gör så att barn vill ha hjälm på sig.

Nu ska jag gå och baka mina specialmuffins. Chokladmuffins med hackad polkagris. Mums....

Av Linnéa - 17 januari 2009 22:58

Yes äntligen en egen BLOGG!!.

Innan jag börjar snacka måste jag EFTERLYSA MIN LILLA KATTUNGE lyssnar efter namnet Billbo så håll ögonen öppna efter en SVART KATTUNGE om ni ser henne så BLOGGA mig snälla. Tja vad ska jag säga jag kör cross det kanske är lite Annorlunda för en tjej men jag bryr mig inte om att jag är lite annorlunda. NU MÅSTE JAG SLUTA FÖR I KVÄLL MEN VI HÖRS SEN GODNATT.

Tidigare månad - Senare månad

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards