••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2012

Av Linnéa - 30 april 2012 22:07

Hej, som ni vet så är det valborg idag^^ och jag har firat med min mamma och hennes kompisar: )

och vi har en lite udda tradition att vi ska göra första doppet på valborg! : D 

så här kommer lite bilder från fyverkerierna, brasan och doppet^^

             

det var allt för idag^^

hoppas ni haft en bra valborg!

Fråga: vad har du för traditioner??? 

   

 

Av Linnéa - 29 april 2012 20:59

Hej, just nu håller jag på att gör en nagel design baserta på sakura (körsbärs blommning) så jag tog den här bilden på mitt sakura (körsbärs)träd utanför min lägenhet^^

visst är det fint! : D

   

Av Linnéa - 29 april 2012 18:38

Hej, igår efter tävlingen så som jag över hos Carro i sura! : D igår cyklade vi runt lite, babblade och hoppade studsmatta, sen idag så var gick vi ut med hennes hund, drog till kristallberget och skvallerbecken och musade jordgubbar där, sen vart lite mer studsmatta, tog lite kort, spelade in n skräckfilms trailer och lärde oss en skit cool grej som jag kommer lägga upp senare^^           
   


Av Linnéa - 29 april 2012 18:32

Hej, här kommer en MASSA bilder från igår^^                                

Jag laddade inte upp alla eftersom att det v ar typ 100 st! ; D  
LOVE U GUYS! 

    


Av Linnéa - 29 april 2012 18:10

Hej, som ni vet så var jag ju på tävling med den bästa gruppen i världen och vi kom hem med brons i matta och guld i hopp! : D här är videosarna från hopp och matta^^    



Av Linnéa - 28 april 2012 07:49

Hej, just nu sitter jag i bilen med Siri och Sofia och är på väg till tävlingen!!!!

Av Linnéa - 27 april 2012 17:21

Hej, nu har jag precis ritat klart en bild som Ebba beställde av mig, och den föreställer Ebba s karaktär Kawai

(jag vet att det riktiga ordet stavas ''Kawaii'', men jag ville bara ha ett ''i'' i hennes namn)

vart det bra Ebba???

Fråga: tycker du om att rita??

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards