••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnéa - 31 mars 2012 17:48

Hej, Fanny och jag tog några grymma bilder i skogen
                 

Av Linnéa - 31 mars 2012 12:33

Hej, om cirka 20 minuter ska jag dra till Sura och träffa min superhärliga kompis Fanny! : D

Vilket betyder att jag inte kommer kunna blogga så mkt :(

men om någon halvtimme kommer de två sista delarna av frågestunden ligga uppe på youtbe, så ni får hålla ögonen öppna på den HÄR youtube kanalen^^

och här kommer även några bilder som jag tog igår^^ 

   

   


Av Linnéa - 31 mars 2012 11:31

Hej, nu har jag före och efter bilder på min vägg!!! : D

före!

 


Efter
   

tycks???? : D

   

Av Linnéa - 29 mars 2012 13:39

Hej, imorse vaknade jag med världens skummaste hår! XD

 

Av Linnéa - 28 mars 2012 20:13

Hej, för ett litet tag sen fick jag extremt tråkigt och jaaaaa....... så här slutade det XD

   

rosen har jag gjort i fimolera^^ och fågeln av ögonskuggor XD (hade velat haft en eye liner när jag gjorde den -.-
aja tycks???

Fråga: har du också haft det så här extremt tråkigt någon gång?
   



Av Linnéa - 28 mars 2012 18:32

Hej, nu har jag samlat ihop mina favorit Covers! : D

 

Av Linnéa - 28 mars 2012 14:43

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards