••L I N N È A••

Alla inlägg under mars 2013

Av Linnéa - 31 mars 2013 22:52

Hej, ledsen för att jag inte bloggat något idag men jag har umgåts med släktingar och jag har även varit en tur till Erikslund för att införskaffa några saker som verkligen behövdes!

Jag har haft det riktigt skönt den här helgen, med en massa skratt, massa godis och en mass abra sällskap!

Imorgon kommer jag att spendera dagen med das boyfriend och då kommer jag även att ge honom en liten påsk present som jag fifflat med ett tag, så vi får hoppas att han blir glad!

Hoppas ni har haft en grym påsk, så ses vi imorgon!


Av Linnéa - 30 mars 2013 16:35

•space shoes• •thights - ????• •shorts - H&M• •tröja - H&M•

Av Linnéa - 30 mars 2013 16:12

Hej, först vill jag bara säga glad påsk! 

Idag så har jag faktiskt hunnit göra en massa saker! jag har filmat det sista till DIY, redigerat den videon, klippt topparna på mitt hår, målat naglarna, städat mitt rum, stökat ner mitt rum och jag har även fotat lite

Om ungefär en kvart ska vi röra oss mot min framor och där ska vi fira påsk (no shit!)



Allmänt · Foto · Hair · slapp
Av Linnéa - 30 mars 2013 10:46

Hej, här har ni en DIY om hur ni målar de rymd skorna!

hoppas den är till hjälp  

 

Av Linnéa - 30 mars 2013 09:50

Hej, mina kära läsare! hoppas att ni har sovit gott, för det har jag gjort.

Igår kväll bestämde jag mig för att göra ett litet projekt och det vart faktiskt as bra!

Det jag bestämde mig för att göra var att måla om mina mörk blåa converse så att det såg ut som yttrerymden på dem.

Och detta blev resultatet!

vad tycks?


 

Allmänt · Art · Design · Foto · mode · outfits · styling · Tips
Av Linnéa - 29 mars 2013 20:04

Hej, just nu sitter jag hemma hos pappa och är svin nöjd med hur dagen har varit!

Igår kväll tänkte jag ''imorgon ska jag sova über länge!'' Och eftersom att jag är jag så vaknade jag klockan sju....BRAVO!

Fram till att Ebba anlände hemma hos mig så hjälpte jag mamma med att städa lite.

Sen när Ebba äntligen kom så satte vi igång med att färga mitt hår rött! Det var riktigt kul coh jag vart riktigt nöjd med resultatet.

Efter att vi käkat lunch så vandrade vi ner till hemköp och investerade två packet med jordgubbar, som vi sedan åt med nutella vid svart ån.

Efter att vi tjockat oss med nutella och med jordgubbar så spatserade vi runt på stan och pratade engelska hela tiden utan någon riktig anledning!

Ebbas blogg

• alla bilder är copyrighted •

 

 

Av Linnéa - 28 mars 2013 16:29

Hej, som ni kanske vet så börjar påsklovet idag!

Det firades med en dag på stan med EBBA, Vi spatserade runt lite på stan, käkade lunch på donken och vi skrattade en hel del. Idag köpte vi lite hårfärg till mig och även shampoo och balsam som gör att färgen håller sig längre!

Sen när vi vandrat runt lite så gick vi till hemköp och köpte nutella och färska jordgubbar, sen gick vi till svart-ån och mumsade på dem, samtidigt som vi partade och garvade åt änderna 

Vi kommer även att vara imorgon, så hon kommer att hjälpa mig att färga håret och sen får vi se vad vi gör.

Nu ska jag börja med veckans vlogg!


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards