••L I N N È A••

Alla inlägg under april 2013

Av Linnéa - 30 april 2013 07:37

D a g e n s i n s p i r a t i o n
 

Av Linnéa - 30 april 2013 07:27

Hej, just nu sitter jag i min säng med ett litet leende på mina läppar...Varför? Jo för nu har det försvunnit tillräckligt med grus på vägarna så att jag kan åka longboard till skolan!

Det är verkligen något som jag längtat efter, förhoppnings vis så börjar det inte regna under dagen för då blir det inte så kul att åka, eftersom att truckarna, grepp-tejpen och kullagrerna förstörs

Oh well, Nu ska jag mosa ner en banan i min käft och sedan borsta tänderna!

Ha en bra dag!


Av Linnéa - 29 april 2013 21:29

Hej, som ni alla vet så är det Valborg imorgon!

Personligen så är det en av mina favorit ''högtider'', om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt varför jag gillar valborg så himmla mycket...Jag bara gör det!

Jag kommer förmodligen fira med Tove och Siri uppe på djäkneberget, sen ska vi röra oss ner mot löga eftersom att jag ska bada i mälaren! (en tradition you know)

Sen på onsdags morgonen så har vi en tre timmars träning med meine beloved ungdomstrupp

Vad ska du göra på valborg? 


Av Linnéa - 29 april 2013 19:35


GE MIG!!!
 

Av Linnéa - 29 april 2013 19:17

Hej, nu ska jag ta och kika på The walking dead inna  jag sätter mig och pluggar lite NO och Engleska.

Idag så har jag hängt lite med las Booifriend och jag har även vart tränare, när jag kom hem så körde jag även en halvtimmes styrke träning #biff

Nej men mitt mål är att ha synliga magrutor till sommaren! Jag har faktiskt lite halvt synliga just nu om jag spänner mig som fasen och om jag inte ätit något på ett X antal timmar...hehe

Nej så nu ska jag köra lite styrka framför The walking dead, Wish me luck!

   

Av Linnéa - 28 april 2013 21:45

Hej, både igår och idag så har jag haft det sjukt awesome!

jag och Siri har varit så flummig att det är galet, vi skrattat en hel massa, sjungt when i'm gone för total strangers, suttit utanför konsum och druckigt masssa trocadero

Sen har jag varit så dutkig att jag har städat mitt rum (aka stridsfält)

men nu ska jag käka så vi hörs senare!

   

Av Linnéa - 28 april 2013 00:01

Hej, idag så har jag tränat som vanligt, och dagens träning var så jäkla grym! vi körde igenom varven med musik,grym styrka och det var bara en grymt bra träning!

Så efter träningen så fick jag och Siri vandra hem från VGF (typ 6 kilometer). Väl hemma så duschade jag la ner typ två timmar på att designa och fixa till en logga som vi kanske ska ha på gruppens gemensamma linnen!

Sen har jag spenderat resten av dagen med Siri och det gör jag fortfarande, så nu ska jag vara lite social...

Så här blev loggan!

Av Linnéa - 26 april 2013 21:23

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards