••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linnéa - 29 oktober 2013 23:43

Hej, just nu sitter jag i soffan med håret i en handduk, datorn i knäet och är sådär härligt utmattad efter träningen!

Idag var nämligen den sista redskaps träning som vi har inför tävlingen på lördag! #tagga

Imorgon är det fristående träning som gäller och då är det även de sista förberedelserna inför tävlingen.

Jag är faktiskt lita smått nervös över det hela, ska bli så sjukt underbart att sätta upp håret i tävlings frisyren och att drå på sig tävlings dräkten! Ååååh jag vill tävla nuuuu! D:

 

 

Av Linnéa - 29 oktober 2013 10:40

Tyvärr, så verkar det vara ett par stycken som missförstod vad jag menade i mitt förra inlägg.

 Jag är för abort till 100%, och den åsikten har jag alltid haft.

Och texten som jag la ut igår och som va på engelska kanske det inte var så många som förstod, kanske för att den var på engelska eller kanske för att de inte förstod ironin i texten.

But any way, så tänkte jag översätta den till svenska så att alla förstår vad jag menar.

''Abort verkar vara den ända medisicka procedur som man vill diskutera om det var patietens fel att man hamnade i den situationen eller inte''


•Någon fyllekörde, hamnade i en olycka och behöver nya organ - självklart!

•Någon leker med en pistol, skjuter sig själv i benet och behöver opereras - Inga problem!

•Någon röker tobak i hela sitt liv, behöver hjälp mot lungcancer - Vi fixar det!

•Någon klättrar i ett träd, rammlar ner och bryter benet - Vi hjälper dig!

•Någon har sex, blir gravid och vill göra abort - Du satte dig själv i den här situationen

och du förtjänar ingen hjälp! Det är ditt fel och du får hantera konsekvenserna!

 

Det skrivaren försökte få fram är att alla de här situationerna är orsakade för att man själv har försatt sig i den!

Och då ska det inte spela någon roll om man sköt sig själv i benet eller blev gravid.

Som ni kanske ser så är händelsarna inte så olika varandra och det är just det man försker visa med den här texten.

Olyckor händer och hemska saker händer också, därför så förtjänar alla att få den hjälp man behöver!

 

Hoppas ni nu förstod vad jag menade! <3

 

Av Linnéa - 27 oktober 2013 20:53

 

Av Linnéa - 27 oktober 2013 11:23

Hej, just nu sitter jag i soffan med ruffsigt hår, kall oboy, tjocktröja, en fluffig filt och med Glee framför mig.
Igår kom Estelle hem till mig och spenderade natten här, vi satt och pratade hela natten, vi gick på en promenad

vid tre tiden i natt och diskuterade en hel massa om hel del saker!

Nu ska jag fortsätta att kolla på Glee och vara allmänt slö.

Linnéa goes morot på den här bilden!

 

Av Linnéa - 26 oktober 2013 19:10


Vad tycks? c:
 

Av Linnéa - 26 oktober 2013 18:22

Hej, igår drog jag hem till Siri och tvingade både henne och Tove att färga om mitt hår :D

Och den här gången var det ingen ''naturlig'' färg som typ röd, brun, mörkröd eller svart.... Utan det blev blått!

Så för er som undrar så beställde jag färgen från ebay och den heter: Manic panic rockabilly blue.
Såååå vi började med att bleka mitt hår,dock blev det bara en väldigt stark nyans av orange/gult...

Såååå vi fick lov att bleka det två gånger till för att få det så ljust som möjligt.

Oh,well den blå färgen vart dock inte riktigt som jag tänkte... Men jag gillar den här blåa nyansen också! :D

Såååå här är det lite bilder från igår c:

       

 


Av Linnéa - 25 oktober 2013 14:46

DET ÄR HÖSTLOV!!

JAG HAR FÅTT 5000 PRENUMERANTER!

JAG FICK ANTINGEN ETT C ELLER ETT B PÅ MITT ORIENTERINGS PROV!

HÅRFÄRGEN SOM JAG BESTÄLLDE HAR KOMMIT!

Så, det där var ett litet lyckoflöd som jag bara var tvungen att skriva i capslock

(För annars hade det inte varit lika coolt).

Så eftersom att jag är så glad så firade jag med något gott att käka!

Nu tänker ni säkert ''Åååh hon firar säkert med glass eller choklad!'' BUT NO!

Jag firar med mother F:ing keso... I know sämsta sättet att fira på... Oh, well...

 


Av Linnéa - 24 oktober 2013 20:48

Hej, mina kära aligatorer!

Eftersom att jag är så gryyymt smart så gick jag på Zumba klockan sex idag... Vilket är den tiden som jag brukar spela in veckans video på... #smart 

Vilket betyde att jag inte började spela in förän halv åtta... Så just nu sitter jag och för över videon...*apploderar*

Oh well, det var i alla fall kul att gå på Zumba och jag fick även veta att jag går på en timmes pass gratis eftersom att jag är tränare i VGF! Så jag kan gå på yoga, body pump, zumba, boxning och en massa annat HELT GRATTIS!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards