••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 27 juni 2011 04:27

Hej, just nu är vi på ett Hotell i ut kanten av New york city^^

Vi har vart här i några dagar nu och New yourk är en riktigt häftih stad!!!! <3

hehe nu kan jag inte skriva mer för våran Pizza har kommit : P

USA Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 23 juni 2011 06:20

Hej, jag ville bara säga hejdå. För nu åker jag iväg till Usa och är där i tre veckor!

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 22 juni 2011 20:33

Hej, nu har jag gjort i årdning lite mumsigt tee som jag fick av tre av mina fyra änglar i ''krya på dig'' present^^ Och det här teét är SUPER GOTT!

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 21 juni 2011 22:54

Hej, nu har jag en hel bunt med ny designade kläder som går att köpa på min klädbutiksgrejs^^http://lejjohnsson.spreadshirt.se/p2           Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 21 juni 2011 22:51

Hej, jag hittade nyss den här SUPER SÖÖTA videon^^ Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 21 juni 2011 22:07

Hej, nu kommer ett  JÄTTE INLÄGG! och nu kommer det att vara massa bilder jag har ritat och videos                 okej jag orkar inte ladda upp alla bilder jag har ritat tar för lång tid-.- Okej samma sak här jag orkar inte ladda upp alla videos^^ om ni vill se alla så får ni gå in på min youtube kanal som heter: LillensLinnea Kramar Linnéa    



Av Linnéa - 21 juni 2011 21:58

Hej, jo jag kom på en sak : / För er som inte tränar gymnastik för står nog inte riktigt hur svårt det verkligen är förns ni provar det! för det är mkt,mkt, MKT mer en att bara slänga sig in i en volt och landa på fötter! Här kommer några videos om min älskade gymnastik grupp!  det här är min kompis Ebba <3 hoppas ni förstår lite bättre nu! : 3         Kramar Linnéa     


Av Linnéa - 21 juni 2011 21:48

Hej, på Torsdag så åker jag till USA och jag kommer inte hem förns om tre veckor : ) så då kommer det dyka upp några  JÄTTE INLÄGG!!!! vilket inebär att det kommer att vara MASSA av grejor i ett inlägg : D 

och nu tänkte jag passa på att berätta lite om dagen idag : )

jo min dag började så här: jag vaknade prick 9 gick upp borstade tänderna ''jag hade glömt det kvällen innan'' sen åt jag frukost. Sen mins jag inte riktigt vad jag gjorde : /. Men vid 1 tiden så åkte vi till IKEA och år lunch eller snarare brunch för min storebror^^. sen kom vi hem vid 3 tiden och då satt jag mig och läste! sen klädde jag på mig för träningen. På träningen tränade vi på sträckta volter, sträckt med halvskruv och några körde även hel skruv (typ min lilla Siri! och om någon annan också gjorde det ber jag om ursäkt för att jag inte sett det  : (  ) Och det var tyvärr avslutning för sommaren så då blev vi bjudna på glass av våran tränare^^ och just nu sitter jag och skriver om min dag för mina läsare<3

Kramar Linnéa      

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards