••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa - 6 juni 2011 22:18

Hej, idag har jag vart med min bror och min kusin Marcus och jag harvart ute på en timmes promenad med min älskade mamma : ) Och just nu ligger jag i min säng och läser förmodligen den bästa boken i VÄRLDEN! ''Frost'' heter den och jag fick den i födelsedags present av min mormor. Åååh den är så BRA! aja nu ska jag försjunka mig in i boken igen och så skriver jag något till er imorgon.

Godnatt Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 5 juni 2011 23:30

Hej, jag har en bra och en dålig nyhet att berätta..

den bra är att jag snart ska på ett gymnastik läger i en vecka och strax därpå ska jag till USA i tre veckor (ska bli jätte kul!!!!!)

och den dåliga är att jag inte kommer kunna blogga något när jag är borta förutom någon enstaka sms inlägg (vet inte om jag kan göra det när jag är i USA : /

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 5 juni 2011 14:10

Hej, nu har jag skaffat en grej som heter Dailybooth! :) det är typ som bdb (bilddagboken) fast det är en Americansk sida : ) och jag har lämnat en länk till min youtube länk dit så att fler ska kunna se mina videoklipp! : D

om du har en youtube kanal lämna gärna namnet till den så kan jag länka den på Dailybooth! : D

Kramar Linnéa 

Youtube namn: LillensLinnea 

Av Linnéa - 5 juni 2011 12:15

Hej, jag har överlevt! Emils kompis hade tydligen drivit med mig hela dagen igår om att han skulle sova i mitt rum. Det lustiga var att jag trodde på han! för när han och resten kom sa han så här '' japp då ska jag sova här inatt då'' och när jag tittar skumt på han springer han ner för trappen och säger till Emil ''jag sover hos Linnéa i natt då!'' och jag blev så lurad! Men när han ska att han drev med mig blev man ju lite lättad!^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 5 juni 2011 00:21

Hej, nu har jag ritat klart en bild som jag kallar för ''målare'' jag har ingen anining varför jag döpte den till det^^ Den blev i alla fall så här    och om ni undrar vad täcknerna betyder får ni fråga! ; ) Jag får inte så mkt komentarer eller frågor nuförtiden :( det är rätt tråkigt! : / aja. Just nu sitter Emil och hans kompisar och tittar på en skräck film och av någon anledning så sitter jag i samma rum : o fråga mig inte varför!

aja det var väll det jag hade på hjärtat! <3

Kramar Linnéa   



Av Linnéa - 4 juni 2011 18:15

Hej, nu kommer en film från igår sedan kommer jag att berätta lite om dagen! Hej, (igen) idag har jag varit på dop för min gamla lärares son (Lilla Axel) det var jätte kul!!! och nyligen så har jag skickat ett brev till USA! för jag ska försöka skaffa en brevkompis därifrån som heter Jenn : ) och nu har Emils (brorsans)  kompisar kommit och en av dem blir tvungen att sova i mitt rum. (kanske av anledningen att det kommer vara propfullt i Emils rum) : / jag vet inte!

aja thats life!

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 3 juni 2011 17:31

Hej, idag har jag gjort geléljus som luktar liljekonvalj^^ sen har jag vart på lögarängen och där träffade jag några av mina kompisar från skolan^^ och nu sitter jag här och skriver till er! <3 ^^

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards