••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnéa - 31 augusti 2012 07:48

Hej, om ungefär sju timmar så blir det helg för min del : )

men först ska man väl ta sig igenom den  sista skoldagen av den här veckan : )

by the way igår kväll bakade jag cupcakes ^^ dem vart super goda men det är tyvärr mammas jobb som ska ha dem : )

måste gå nu så hörs sen : )

   

Av Linnéa - 30 augusti 2012 17:26

Hej, just nu är jag på erikslund med mamma, mormor och Kennet : ) sen om typ tio minuter ska vi till mammas kompis till någon sorts klädfest : )
Lyssnar även lite skrillex just nu

Av Linnéa - 29 augusti 2012 07:30

Hej, idag är det den skönaste skoldagen enligt mig : )

vi börjar med idrott och har det i ungefär två timmar sen har vi en timmes rast och efter rasten har vi 40 minuters lunch XD och efter det har vi tyska och matte sen slutar vi! : D

så jag slutar13:50!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

När jag kommer hem ska jag nog ta och filma in ett videinlägg, redigera klart det, ladda upp det och sen ska jag på träning : )

   

 

Av Linnéa - 28 augusti 2012 22:21

Hej, eftersom att typ alla bloggare måste göra ett inlägg med bloggar som de läser måste väl jag också göra det : )

så här är en lista med bloggar jag läser

°°°°°°°°

Snorptorpan

epicfail

Shinobu

Martina

Clara

 

Fråga: har du en blogg?

Fråga: om du har en blogg vad heter den?

Fråga: vad bloggar du om?

 

 



Av Linnéa - 28 augusti 2012 17:12

Hej, nu har jag köpt två stycken block från Lagerhaus!^_^ 

det ena blocket kommer jag att använda till skolan och det andra kommer jag att använda som idé block till bloggen : )

 

 

Av Linnéa - 27 augusti 2012 15:51

Hej, jag älskar verkligen att ha thigst under shorts, jag tycker det ser skit härligt ut så idag då det var relativt kallt ute blev jag bara glad över att få ha thigts och shorts på mig.

         

Skor: stadium, linne: Urban outfits, shorts: stadium, jacka: Hurley (USA),

Keps: ingen aningO.o, thigts: lindex


Fråga: skulle du haft på dig något av mina kläder?

 

 

Av Linnéa - 27 augusti 2012 14:00

Hej, som ni vet är jag ett huge fan av kepsar och de räddar mig de dagar som jag har en fruktansvärd hår dag! (vilket händer ganska ofta-.-) 

Jag tycker även att keps är riktigt snyggt och det passa till inprinsip allt!

så här är en bild på två kepsar som jag äger : )

 


Fråga: vad är ditt favorit plagg?
 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards