••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnéa - 6 augusti 2012 10:54

Hej, igår spelade jag in de tre bästa så jag ska väl ta och redigera den ikväll eftersom att jag har en ganska fullpackad dag!

och anledningen till att jag inte gör det prick nu när jag har en timme ledigt är för att jag.......... eeeeh

har saker att göra som det ni ser på bilden här nedan

  

 

 

Av Linnéa - 5 augusti 2012 11:55

Hej, nu har jag precis kommit in från att träna på gräsmattan utanför lägenheten.

Det var jätten skönt att tänja och att göra volter igen och man vart ju lite svettig efter ett tag!

Herre gud vad jag älskar att träna! : D

aja nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi sen!

 


Fråga: vad tränar du?
 

 

Av Linnéa - 5 augusti 2012 00:08

Hej, nu har jag änligen blivit klar med min om möblering och jag måste säga att det var värt alla timmar jag slet!

grejen är ju att jag inte bara möblera utan jag rensade ju hela rummet från skit! (det blev totalt fem soppåsar)

så här har vi före och efter bilder!

Före:

 

efter:

 

 

Av Linnéa - 4 augusti 2012 16:24

Hej, jag har precis kommit hem från stan där fadern och jag fikade lite^^

Och för typ en minut slog det mig att jag har ju inte gjort en video den här veckan så då undrar jag om det skulle vara kul om jag gjorde en sån här ''de tre bästa''?

 

i så fall skulle jag göra:

de tre bästa: earcuffs

de tre bästa: shortsen

de tre bästa: nagellacken

  de tre bästa: linnerna

 

how about that???

(bild från november 2011)

     

Av Linnéa - 3 augusti 2012 21:31

Hej, som ni märkt har jag mobil bloggat en massa på sistånde (tack gode gud att denna app finns)

och det är ju för att mitt schema är så pressat som det går! Jag är med härliga personer varje dag! : D 

 

Jag beställde en RIIIIKTIGT snygg bikini från ebay men nu när jag fick den var den ju så klart för liten -.- så den ska jag ge till en av mina kompisar! så nu ska jag ta och beställa en ny i typ två större storlekar.....

 

aja jag har inte så mkt mer att säga så det får nog bli allt för idag!

   

 

Av Linnéa - 3 augusti 2012 08:28

Hej, om typ 20 minuter ska jag till badhuset med Siri: ) och jag hade laddat upp med sommar kläder för jag trodde ju att det skulle bli lika fint som igår....... Nu märkte jag att jag måste ut öka min outfit med en regnrock och ett par thigts : /

Av Linnéa - 2 augusti 2012 21:34

Hej, som ni märker har jag inte bloggat idag och det är för att hela dagen har varit speckad!
Jag och mamma var på hälla och handlade från 10 till 12 och sen var jag med Tove och Siri, vi var på stan och hemma hos Siri : )
Jag är tvungen att visa en cupcake som jag köpte på hälla! Den var så god och den är så sööööt!

Av Linnéa - 1 augusti 2012 23:45

Hej, när vi kom hem i går kväll måste jag säga att jag blev riktigt glad!

jag menar kolla in vad som låg och väntade på dörrmattan!

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards