••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 31 december 2012 23:38

Hej, om endast tjugo minuter så är vi innne på ett helt nytt år!

Och som avslutning på 2012 så har jag och Estelle gjort några challenges som vi ska börja redigera snart,

och ni förstårnog att den videon kommer att laddas upp under 2013.

sen har jag hållit på med en secert video ett tag som ni snart får se.

Aja jag önskar er ett gott nytt år så ses vi 2013!



(en bild från varje månad)

 

Av Linnéa - 31 december 2012 10:46

Godmorgon alla morgontrötta läsare.

Om ungefär tio minuter ska jag vandra ner till min mamma och sen ska hon och jag ta en fika på stan och kanske vandra runt lite till de olika butikerna.

Och för er som inte vet det så är det nyårsafton idag (ni bor nog under en sten om ni inte visste det),

personligen så kommer jag att fira den med Estelle vilket kommer bli helt grymt. 

Jag kommer att uppdatera bloggen mer idag så ni behöver inte vara oroliga

(bild från majbrasan 2012)


 

Av Linnéa - 31 december 2012 09:30

Hej, om ni är som mig och älskar att förbättra saker och ting så kommer ni att gilla detta.

Jag var nämligen trött på mitt helt svarta kamera band så jag satt på några knappar på den, så att den blir lite mer personlig och lite mer sprallig.


Av Linnéa - 30 december 2012 23:45

Hej, jag har ju inte visat en sån bra bild på min röda lugg men nu har jag nog fått en fyfsat bra bild


 

Av Linnéa - 30 december 2012 23:22

Hej, jag tänkte ta att framhäva mina små vackra kategorier som jag har fixat till min meny.

Jag tänkte att det blir mycket lättare fr både er och för mig att hitta gamla och nyare inlägg.

Tyvärr så är det lite tomt i dem än så länge, men det fixar vi lätt 


 

Av Linnéa - 30 december 2012 22:33

Hej, nu tänkte jag ta och visa en grej som Ebba tipsade mig om och som jag genast köpte.

Den kallas för.....drumvirvel.......Ögonbryns kniv!

Den fungerar som en sorts ''rakhyvel'' så istället för att noppa ögon brynen, så drar du lite försiktigt med kniven på de ställena som du vill ta bort.

Ett paket kostar 60kr på kicks och då får du tre stycken ''knivar''

jag provade den idag och jag är SVIN nöjd med dem!

 

Av Linnéa - 30 december 2012 17:27

Hej, just nu ligger jag i min säng och är helt slutkörd efter fem timmars snowboard åkning med Estelle.

Det har vart så grymt kul, vi har skrattat extremt mkt, skrikit, åkt ner i dicken och ramlat på mage/rygg/röven/sidan.

Tyvärr så stötte vi på ett par tolv åringar som var grymt irriterande. De kastade snö bollar på oss, försökte att styla och de följde efter oss.

 

Av Linnéa - 30 december 2012 09:29

Hej, om ungefär en halvtimme ska jag gå hem till mamma och riva upp hela vinden, på jakt efter min snowboard grejer. 

Idag ska nämligen jag och Estelle åka snowboard i vedbo backen!

det ska bli sjukt kul, men som ni förstår så kommer uppdateringen vara ganska kass, men jag tror nog ni klarar er utan mig ett par timmar 

under tiden kan ni checka in Ebbas och min video då vi färgar håret!

(länk)

(bild från januari 2010)


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards