••L I N N È A••

Alla inlägg under december 2012

Av Linnéa - 30 december 2012 08:30


Jag tycker väldigt mycket om det här citatet, jag tycker helt enkelt att det är vackert.

Det kommer alltid något bra ur något dåligt,

alla motgångar gör en till en starkare männsika.

Av Linnéa - 29 december 2012 22:56

Hej, idag var jag som sagt med Ebba och nu kan jag glatt säga att vi är två redheads!

dock färgade jag bara min lugg röd medans Ebba färgade hela håret.

Innan vi färgade håret så spatserade vi runt på stan och kikade på hitta nemo i 3D, det slutade med att jag drog hem en ögonbryns kniv och två skärp.

•••••••••••••••

Ebba och jag filmade när vi färgade håret så jag ska ta och börja redigera den, så ni får nöja er med ett par bilder.

(dock syns det inte så bra på bild)

 

Av Linnéa - 29 december 2012 11:00

Hej, tänkte ta och visa ett par pennor som jag fick i julklapp.

det är tattuerings pennor, så när du ritar något på tillexempel din arm så kommer det stanna kvar i ett par dagar.

jag fick fyra stycken, varav en av dem fungerar typ som et ''sudd'' 


 

 

Av Linnéa - 29 december 2012 00:50

Hej, imorgon ska jag och Ebba + hennes familj kika på hitta nemo, och efter det ska Ebba och jag drösa runt på stan....och sen ska hon och jag färga håret! ska bli enormt kul att få en liten förändring på det hela.

dock ska jag bara färga luggen och Ebba ska färga hela sitt hår.

färgen som jag ska använda heter strawberry kiss


 

Av Linnéa - 28 december 2012 17:40

Hej, jag trodde att jag skulle bli klar med mitt lilla projekt idag men.....nej...

jag lyckades dock få fast blixtlåset innan det började lukta bränt innut i den.

Riktigt synd för jag behövde bara några stygn till sen skulle den vara klar

aja shit happends, vi får hoppas att den bara blev upphettad.

••••••••

Till lite roligare saker så var jag på stan med Estelle idag och då köpte lite kläder sm jag kommer visa senare.

aja ni får ha det bra så hörs vi sen

   

Av Linnéa - 27 december 2012 22:42

Hej, nu tänkte jag ta och tips om några underbara bloggar som ni borde checka in om ni vill ha något att läsa.

(klicka på bilderna för att komma till bloggarna)


Fråga: har du en blogg?

 

Av Linnéa - 27 december 2012 21:23

Hej, man kan ju tycka att man inte har förändrats något på ungefär tre år,

men jag har upptäckt att man verkligen gör det.


2010

2011


2012


 

2010


2011

2012


 

 

 

 


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards