••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2011

Av Linnéa - 30 september 2011 17:32

jag kan känna mig som den där stora fågeln ibland ^^

 

Av Linnéa - 30 september 2011 12:51

Hej, igår kväll gjorde ett peace halsband och ett par örhängen som ser ut som kringlor fast jag tappade en av kringlorna så den gick sönder (får limma ihop det efter skolan) 

men jag har i alla fall en bild på halsbandet!      

Av Linnéa - 30 september 2011 08:15

Hej, här kommer en före och efter bild på hur mitt hår ser ut!^^
 FÖRE!


  EFTER!<3  visst vart det bra! : D <3
   


Av Linnéa - 30 september 2011 07:44

 
 

Av Linnéa - 30 september 2011 07:22

Hej, här kommer bilderna på grejerna jag köpte igår^^   fimolera: 25 kr st pandurogarn: 16kr st panduro   nagellack:10kr H&M   Vinter skor: 100kr myrorna   märkes mössa: 30kr Myrorna (mössorna brukar kosta runt 500kr)  hårfärg: 99kr H&M 

   

 


Av Linnéa - 30 september 2011 07:19

GODMORGON!<333 hoppas ni har sovit gott^^

idag kommer jag att lägga upp bilderna på grejerna som jag köpte igår och jag kommer även lägga upp en video på mitt rum och ni kommer att få se hur mitt hår ser ut nu (före och efter bild) : 3

 
Av Linnéa - 29 september 2011 22:17

Hej, jag är jätte ledsen för att jag inte bloggat något idag! 

Men jag har faktiskt inte haft tid^^

Idag har jag vart på stan med mamma och vi har köpt 

Vinter Skor

Mössa

fimolera

garn

nagellack

och hårfärg ^^

Så nu har mamma och jag färgat halva mitt hår rött!^^<3

bilder på allt kommer imorgon^^ 

   


Av Linnéa - 28 september 2011 22:44

Hej, nu ska jag gå och lägga mig fast först ska jag visa en bild på hur jag ska tona mitt hår^^

   
Hon kommer från ett Japanskt pop band^^

aja godnatt<33

   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards