••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa - 31 maj 2013 21:49

Hej, som ni kanske vet så fyllde jag 15 idag och jag har seriöst haft en jättebra dag!

Jag har varit med Emma, Estelle, Linnea, Hannes, Andre och andreas. Vi har varit nere på löga och badat i mälaren sen har vi även suttit och asgarvat med Trocadero och jordgubbar!

Sen nu när jag kom hem så såg jag en underbar video som min ''lillasyster'' hade gjort till mig!

Sen imorgon så kommer jag att fira med las pojkvän #mysigt

 

Av Linnéa - 30 maj 2013 21:25

Hopp

första varvet: andra platsen

andra varvet: fjärdeplatsen

tredje varvet: fjärdeplatsen

 

Fristående


Matta

första varvet: andra platsen

andra varvet: tredje platsen

tredje varvet: femte platsen

Av Linnéa - 30 maj 2013 17:39

Av Linnéa - 29 maj 2013 22:08

Hej, som ni förmodligen redan vet så är jag väldigt bra vän med Ebbson...bra vän? vi är typ systrar!

Oh well, igår på träningen fick vi ju prova hjulning-salto och både jag och Ebba klarade det då...

Så idag provade både hon och jag att göra det på det hårda golvet... och det gick as bra!  

Så jag är jättelycklig just nu, sen så var ju Ebba tvungen att göra en hjulning-delad-flickis med salto!

(bara för att hon är så grym)

aja nu ska jag nog ta och duscha och sen ska jag soooova!

 

Av Linnéa - 29 maj 2013 20:45

Behöver nog inte säga så mycket mer än GE MIG!

 

Av Linnéa - 29 maj 2013 20:37

Hej, under en del av filmen så spelades det ett helt underbart soundtrack som ofta upp kom då det hände något bra eller då det var lite mindre blodigt.... 

Jag blir så jävla inspirerad av det här soundtracket så att et är galet... Så nu ska jag nog ta och inföskaffa den till min dator och till min mobil...hehe..

Men jag tänkte att jag ville dela detta soundtrack med er bara för att den är så grymt underbar!  

Enjoy my dear friend!

 

 

Av Linnéa - 29 maj 2013 16:15

Hej, som ni kanske redan visst eså älskar jag skräckfilmer, jag har faktiskt ingen aning om varför jag tycker om dem, jag bara gör det! För det mesta så tycker jag om pshykologiska skräckfilmer eller väldigt övernaturliga skräckfilmer.

Dock kan jag ha lite svårt för splatter filmer då det bara är en massa blod hela tiden, men om filmen har en bra storyline så kan det också funka!

Idag har jag tittat på två skräckfilmer, dock var den första inte ett dugg läskig utan relativt kul att titta på

Så idag har jag kollat på Whisper och jag har även sett Silent Hill.

tycker du om skräckfilmer?

vilken är din favorit skräckfilm?

(från 2012 mars)

 

Av Linnéa - 29 maj 2013 08:24

Hej, idag har jag nog den längsta sovmorgonen i hela mitt liv! kan ni gissa när jag börjar?

Jag börjar inte förän 11:40 och sen slutar jag 13:50  helt underbart!

Igår så fick jag en tidig födelsedags present av min underbara vän Ebbsson, hon gav mig supergott te, lipgloss, grönt nagellack, ögonskugga och ett läppbasam som luktar kanel!

Tack så jättemycket Ebba!


  

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards