••L I N N È A••

Alla inlägg under maj 2013

Av Linnéa - 11 maj 2013 19:41

Hej, mina underbara små vänner!

Nu är jag så in i helvette trött...Varför? Jo för den här bitchen har haft en monster-träning på åtta och en halvtimme!

Så just nu sitter jag i soffan och känner mig som gelé....#lyckligochlat

Borde egentligen plugga NO just nu men det skiter jag i för jg kommer ändå int elära mig något.

Jag vart sjukt nöjd med mitt hår efter att Siri och jag färgade det igår.

Har ni lust att se hur det blev?

Nu ska jag kolla på en film med min underbara mamma och sedan DÖ i min säng!


 

Av Linnéa - 11 maj 2013 10:15

Hej, eftersom att jag snart fyller år så har jag sammanställt en liten önskelista  

1.Ett till hål i det högra örat.

2.En rädda barnen gåva.

3.Semester pengar.

4.Ett nytt slappt linne. 


Av Linnéa - 10 maj 2013 12:15

Hej, som ni kanske vet så fyller jag femton år den här månaden!

Jag fyller år den 31 Maj och jag längtar faktiskt riiktigt mycket.

Inte för att jag får en massa presenter och så, utan för att jag får göra en massa saker då som jag längtat efter!


Av Linnéa - 9 maj 2013 19:40

Hej, just nu sitter jag med mitt rit block och skussar lit emedans jag lyssnar på en sån sjukt underbart dålig låt!

Asså den är så dålig att den är bra!

Och nu har jag den även på min hjärna, så jag sitter och sjunger här i min ensamhet...*snyft*

Aja nu ska jag fortsätt rita med lite musik i bakgrunden

Av Linnéa - 8 maj 2013 21:29

Hej, kolla in van mamma och jag har bunkrat upp med till en en film som vi ska kolla på efter att jag har duschat!

Så nu ska jag duscha sen ska jag ha det mys med min underbara mamma, så får ni tagga till veckans video som kommer upp imorgon!


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards