••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 30 september 2012 22:18

Hej, nu har jag hållit lite koll på min kompis och hennes nya blogg.......... och hon har varit jättebra på att blogga! :D

klicka på bilden för att komma till hennes blogg

   

 

Av Linnéa - 30 september 2012 14:01

Hej, just nu har jag absolut inget att göra -_-  eller jo jag har matte läxa till imorn men det gör man på kvällen enligt mig!

så just nu lyssnar jag på ''the lions roar'' av first aid kit.

       

Fråga: vad gör ni när ni har tråkigt?

   

Av Linnéa - 30 september 2012 13:09

Hej, här kommer en HTD video (How To Do) om hur man gör color mixed nails! ^_^

   Fråga: vad tyckte du om videon?

 

Av Linnéa - 30 september 2012 11:25

Hej, nu har jag lagt in vinnarnas länkar i min meny!

för att komma till deras blogg är det bara att klicka på bilden

i menyn

 

 

Av Linnéa - 29 september 2012 16:59

Grattis! ni får eran länkning ikväll! ^_^

 

Av Linnéa - 28 september 2012 11:41

Hej, nu har jag lekt kock!

vilket betyder att jag har lagat en lunch som faktikst blev riktigt god! ^_^

kokade nudlar sen stekte jag och kryddade dem och efter det hackade jag upp lite kött och stekte även det! :D

 

 

Av Linnéa - 27 september 2012 21:13

Hej, ville ta och gratulera min vän Siri som fyller år idag! :D

jag och Tove överaskde henne med att vara i hennes hus och sen hoppa fram och skrika grattis! :D

sen fick hon leta efter presenter i sitt hus ^_^

°°°°°°°°°°°°

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards