••L I N N È A••

Alla inlägg under september 2012

Av Linnéa - 15 september 2012 08:11

Hej, även fast jag har kort hår så upptäckte jag igår kväll att jag nästan nästan kan ha samma fläta som Katniss Everdeen har i hungerspelen!

°°°°°°°°°°°°°°°°°

vilket betyder att jag skulle kunna göra en video  där jag visar hur man gör den flätan : )

jag vet inte riktigt jag tror att det skulle kunna vara kul att se : )

vad tycker ni?

   

Av Linnéa - 14 september 2012 19:13

Hej, idag slutade jag kvart över fyra eftersom att jag fick vara med i en grupp som ska klura på varför varannan tjej känner sig kränkt på nåt sett, just nu lyssnar jag lite på musik och spelar world of war craft ^_^

Om någon timme ska fadern och jag käka tacos *MUMS*

 

fråga: spelar du något spel?

fråga: har ni fredags mys i eran familj?

fråga: vad äter du helst till fredags mys?

(bild från Juli)

 

 

Av Linnéa - 13 september 2012 18:34

Hej, ända sen jag kom hem efter skolan idag så har jag pluggat D:

(okej okej jag har tagit ett brake i typ en halv timme vid klockan fem)

men ändå jag känner mig riktigt duktig som har pluggat i typ tre timmar efter skolan!

jag är tyvärr inte helt klar men jag tycker att det jag gjort idag får räcka gott och väl!

ska bara repetera lite till mitt tyska förhör imorgon men det går nog bra!

nu ska jag ta en kopp te och lyssna på en the hunger games (ljudbok på engelska)

 

 

 

Av Linnéa - 13 september 2012 16:39

Hej, ville bara säga att jag är ett stort fan av Christina Grimmie! hon gör helt fantastiska covers och vissa covers som den nedan gör mig tår ögd  :')

    

Av Linnéa - 13 september 2012 16:34

 

Av Linnéa - 12 september 2012 21:32

Hej, igår fick jag äntligen hem ett av mina efter längtade beställningar! :D

det är ett gult silicon skal som ser ut som en anka!

den var riktigt billig, den hade fri frakt så jag köpte den för endast 14:- !

du väntar jag alltså på att mina nitar, två tröjor och ett till skal : )

 

Fråga: skulle du använda det här skalet?

 

 

Av Linnéa - 12 september 2012 07:45

Hej, om tjugo minuter ska jag dra till idrotten och jag tycker faktiskt att jag varit relativt duktig och snabb den här morgonen med tanke på att.......... jag försov mig med en halvtimme -.-

På idrotten kommer vi att träna OS grenar eftersom att om två veckor kommer våran skola ha ett mini OS : D

(min klass vart frankrike! ^_^)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sen när jag kommer hem efter skolan ska jag försöka hinna med att filma ett video inlägg! ^_^

   

Av Linnéa - 11 september 2012 22:12

Hej, nu har jag precis duschat och ätit efter en riktigt bra träning och jag är verkligen super trött!

Ska nog ta och läsa igenom mina tyska glosor, lyssna på några låtar som jag ska sjunga i en kör innan jag drar mig till min säng : )

°°°°°°°°°°°°°°

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards