••L I N N È A••

Alla inlägg under juli 2012

Av Linnéa - 29 juli 2012 15:10

Hej, just nu sitter jag på en båt som är på väg från gotiska Sandln till vanliga Gotland berättar ner om ett par dagar då jag kommer hem :)

Av Linnéa - 23 juli 2012 14:47

Hej, kommentera gärna era instagram namn för jag vill gärna följa dem:)

Av Linnéa - 23 juli 2012 14:41

Hej, jag upptäckte igår att det inte fanns något nätverk i stugan så det betyder ju att bloggningen kommer bli lite sämmre än väntat.... Iaf just nu är jag i visby med moder och broder och ska handla in lite mat med mera :) jag är ganska ofta inne på instagram så Håll koll på #dottedduck
För att få en någorlunda uppdatering

Hörs//<3

Av Linnéa - 21 juli 2012 13:06

Hej, just nu känner jag mig duktig!

jag har städat mitt rum, laddat över ljud böcker till min dator och som snart ska föras över till våra mobilafåner (vi ska lyssna på dem när vi är på Gotland), skapat en god lunch av rester och matlagnings grädde och kommit till sida 60 på min bok!

 

Så nu har jag varit duktig enligt mig!

 

(bild från i höstas)

    

Av Linnéa - 21 juli 2012 09:23

Som ni kanske förstår kommer jag inte kunna göra några signaturer när jag är på Gotland eftersom att jag inte vill sitta framför en dator när jag är där.

så det är därför ni inte kommer kunna få era beställda signaturer på ett tag : )

   

Av Linnéa - 20 juli 2012 21:16

Hej, ni som har läst den här bloggen ett tag nu har nog råkat ut för ett par inlägg där jag lägger upp ett par bilder smo bara är Art......

och vet ni varför jag lägger upp dem?

Jo.. FÖR att jag kan! >:)

aja nu blir det ännu ett sådant inlägg

       

 

Av Linnéa - 20 juli 2012 21:03

Hej, idag drog jag och modern till Östra holmen för att jobba lite på brännan och för att bada

     

   

Fråga: har du vart på Östra holmen förut?

 

Av Linnéa - 20 juli 2012 20:58

Ni ville ha en på bild på hur maglinnet såg ut på mig så there you go

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards