••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 29 februari 2012 18:48

Hej, nu har jag bestämt mig!!

jag SKA skapa en webb shop!^^

men har fortfarande lite problem med namnvalet 

fast jag har iaf några förslag^^ 
Lejs

candy for you

made whit love

Linnéas

hard candy

fimo sweets

a toutch of sugar

octopus sweets



fråga: vilket tycker ni låter bäst???




bilder från Riga kommer nog senare idag (min kamera död -.- den laddar just nu)
   




Av Linnéa - 28 februari 2012 22:59

Hej, nu tänkte jag ta upp en grej som jag funderat ganska mkt på...........

ska jag öppna en webb butik där jag säljer smycken och grejs??

vad tycker du??

kommentera antingen:

JA!!!: D

NEJ! >:(

kanske.. : /


och om jag ska öppna en webb butik, vad ska den heta??

ge gärna förslag på sånt också

   
   


Av Linnéa - 28 februari 2012 18:42

Hej, ville bara säga att jag är hemma igen^^

bilder och grejs kommer imorgon^^

 

Av Linnéa - 25 februari 2012 22:54

Hej, imorgon ska jag, mamma, brorsan, moster och min kusin börja kryssa till Riga!^^

så som ni förstår kommer jag inte kunna blogga lika mycket som jag annars gör ;)

men jag kommer att ta kameran med mig så att jag kan ta en massa fina bilder^^ 


f
råga: vad ska du göra på sport lovet???

   


Av Linnéa - 25 februari 2012 20:00

Hej, ville bara säga att jag verkligen älskar youtube! och jag älskar min youtube kanal^^

särskilt nu när jag börjar få folk som prenumerar på den också XD

och det skulle vara jätte snällt av er om ni länkade den på era bloggar! (absolut inget krav!)

och för er som också har en youtube kanal är ni kanske sugna på ett länk byte och ett youtube byte? eller kanske att prenumera på varandras kanaler?^^


   min youtube kanal finns HÄR
   




XD

Av Linnéa - 25 februari 2012 14:18

 

Av Linnéa - 24 februari 2012 19:05

Hej, jag tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder från igår och från idag^^

från igår^^
f
       
från idag^^  sunset! °U°  
   



Av Linnéa - 24 februari 2012 19:00

Hej, för en liten stund sen så ritade jag en night elf ur min syn vinkel^^ 

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards