••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 20 februari 2012 19:54

Hej, ville bara visa en bild på mina hörlurar :'*

 

fråga: vilken tyckte ni var finast?? : )

fråga: ska jag visa hur jag gjort dem??

   

Av Linnéa - 20 februari 2012 19:06

Hej, jag är jätteledsen för att det tagit så låååååååång tiiiiid att börja ladda upp muffins klippet men det beror på att min dator laggar och för att det tog jäääääättelång tid för den att få in videosarna i datorn -.- men nu är den videon iaf på väg upp mot youtube : )

   

Av Linnéa - 20 februari 2012 15:28

 
 

Av Linnéa - 19 februari 2012 16:50

Hej, nu tänkte jag presentera vinnaren av min bild tävling^^

och den som vinner har fått TVÅ veckors länkning här på min blogg

(klicka på bilden för att komma till bloggen)

 

 

Av Linnéa - 18 februari 2012 18:43

Hej, tidigare idag så fotade jag lite^^ (bilderna nedan)

     

   

Av Linnéa - 18 februari 2012 15:06

Hej, idag är det sista dagen som ni kan anmäla er till tävlingen!! : D

   

Av Linnéa - 17 februari 2012 18:16

Hej, idag har jag varit med Tove och vi har fotat uppe i djäkne berget (bilder nedan)  


 
(har tagit mååååååååååååånga fler bilder fast jag valde de här nu^^)

sen efter att vi varit i djäkne berget så bakade vi berocher (skones/kanelbullar)

     

och när vi blev klara med bakningen bänkade vi oss framför super mario galaxy 2! : D^^

    


Av Linnéa - 17 februari 2012 07:23

Godmorgon!!!! : D

idag är det fredag och jag ska vara med Tove efter skolan och hitta på något^^

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards