••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 24 februari 2012 15:10

Hej, ville bara säga att NU ÄR DET SPORT LOV!!!!!!!!! : D

på sport lovet ska jag på jag kryssa till Riga!^^  : D

fråga: vad ska du göra på sportlovet??

   

Av Linnéa - 24 februari 2012 08:29

OMG! här kan man snacka skills! : O   



Av Linnéa - 23 februari 2012 22:36

Hej, ville bara säga godnatt till er^^


Nu ska jag börja lyssna på en ny lyssna skiva som heter ''Hobbiten''^^Natti natti    
   


Av Linnéa - 23 februari 2012 17:51

Hej, just nu är jag hemma hos Emma och cillar lite^^

sen ska jag hem till mamma och mumsa bullar och plugga till mitt svenska prov imorgon^^

 


   

Av Linnéa - 23 februari 2012 07:43

Hej, idag kommer nog tyvärr inte hörlurar desigen : (

eftersom att min mamma fick låna min kamera igår till frilöfsdagen så har inte jag fått tillbacka den än.

Men vi kan göra så att jag bara beskriver i text hur jag gjorde den om ni vill det?


fråga: ska jag vänta tills jag har kameran tillbaka?

fråga: ska jag beskriva det i text?

   

Av Linnéa - 22 februari 2012 10:28

Hej, tänkte gå lite snabbt igenom gårdagens träning^^

både jag och Ebba körde Tsukahara HELT själva! : D

sen efter hopp körde vi på tumbling och filickis salton gick helt okej den också^^

   

Av Linnéa - 21 februari 2012 15:50

Hej, i söndags så var Tove och jag och åkte snowboard på vedbobacken! : D (vet jag är seeeg)

Efter att vi hade åkt en stund började vi säga ''Like a baws'' hela tiden och det slutade med att vi ramlade av ankarliften! (alla skrattade åt oss!)


tack för en jätterolig dag Tove!^^ 

(förra årets snowboard åkning)

LIKE A BAWS!!! 

       

Av Linnéa - 20 februari 2012 20:02

Ledsen för att det inte blev någon musik i bakgrunden men mitt Imovie laggade som tusan : (

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards