••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnéa - 30 juni 2013 17:59

Hej, eftersom att jag är så pro så somnade inte jag fören klockan fem inatt...hehe och det är för att jag började med ett litet projekt klockan ett på natten och sen kunde jag inte sluta!...hehe som tur är så blev det riktigt bra :D

Vill ni se vad jag gjorde?

Sen när jag väl vaknade typ vid elva så släpade jag mig upp ur sängen för att träffa min lilla Carl. Vi kollade på Saw 2

vilket var en asbra film, som ni måste se! sen skulle vi även kolla på MAMA eftersom att Carl inte har sett den men vi hann inte se klart på den #synd

Sen var Carl tvungen att cykla hem och imorgon åker han bort i 2 veckor :(

Så any who nu ska jag börja packa min väska etersom att jag flyttar till pappa ikväll.

  

Av Linnéa - 30 juni 2013 01:24

Hej, människor! nu sitter jag i min säng och är riktigt lycklig över de här två dagarna!

Det har varit helt underbart att få träffa mina underbara vänner, min lilla syster och min underbara pojkvän :D

I fredags så satt vi lite i parken och voltade en massa, snackade, skrattade och vandrade även runt på stan där alla stånden fanns och all musik! sen var tyvärr Ebbo, Sofia och Carl tvunga att dra så då fick jag och Siri klara oss ensamma. Efter en snabb trip till Siri (då hon hämtade sina grejor för att hon skulle sova hos mig), så drog vi två ner till svart ån och kollade på Petter! :D

Sen efter en grym kväll så drog vi hem till mig och sov riiiktigt gött.

Imorse så hade vi träning som vanligt och jag har saknat att träna så grymt mycket! Jag fick även prova lite på gruperade halvskruvar, så på tisdag ska jag nog få prova dubbel med halvskruv! :O

Efter träningen så drog jag hem, duschade och fixade mig lite, sen drog jag ner på till vasaparken med Tove!

Där satt vi och sjöng ''Yellow submarine'' så högt vi kunde och fick en massa bitchblickar från folk ^_^ 

Haha...Sen hittade även vi en pride-flagga... Som vi knöt fast på en lycktstolpe framför bion...Hehe jag fick klättra upp på lycktsolpen för att kunna få dit den... Sen när jag skulle komma ner så ramlade jag ner.... #score

                 

   

Av Linnéa - 30 juni 2013 00:17

Hej, de här dagarna har varit så grymt roliga! Tyvärr så har jag haft 0 tid att blogga men så kan det gå! Jag lovar att bättra mig! ;)

Av Linnéa - 28 juni 2013 11:47

Hej, nu har jag precis fixat klart mig och ska snaaaart käka frukost framför the last of us som pewds lirar ^_^

Klockan kvart över tolv ska jag möta upp Ebbo vid busshållplatsen där vi sen kommer möta upp Siri och Sofia!

Sen kommer vi att pallra oss ner till stan och gå på cityfetivalen! :D


Av Linnéa - 28 juni 2013 00:58

Hej, som ni märker är det gaaaaanska sent just nu så varför sover jag inte!?

Jo för jag och brorsan ska sätta oss och kolla på en film i soffan med en MASSA popcorn!

Och dessutom är jag jättepigg eftersom att när jag kom hem från att vara barnvakt klockan tolv så hade jag inte käkat någon kvällsmat...Dumt...Men då kom min kära bror på den bästa idéen idag!....Lets make some Våfflor klockan ett på natten! Så nu är jag mätt och belåten  ^_^

Hoppas ni har det bra!


Av Linnéa - 27 juni 2013 19:38

Hej, idag så har jag haft det riiiiiktigt roligt!

Först och främst så sov jag ut och när jag väl vaknade upptäckte jag att....*trummvirvel*....Min styrplatta på datorn funkar igen! :D så morgonen spenderades med att kolla på pewdiepie, fixa mig och att spela in en ny vlogg som laddas upp imorgon!

Sen vid lunch drog jag och min kära bror till pappa och käkade lunch hos honom. Det var jättekul att träffa honom eftersom att vi inte sett honom på typ en månad eftersom att han jobbar utomlands ibland och i det här fallet åkte han först till USA och sedan till Finnland. Så när jag var i USA passade han på att köpa både converse och Vans till mig! :D

Och när han var i Finnland köpte han Finks manga till mig;)

Så efter det så fick jag tjuts av Helena till min lilla Dumskalle som jag saknat!

Vi kollade på film, har mysigt och skrattat en hel massa!

Så när han var tvungen att dra på träning fick jag traska hem... och när jag väl kom hem upptäckte jag att jag inte har några nycklar...*suck* 

Så jag lekte lite mission impossible och smet in på grannens gård, klättrade över staketet till min gård och kom in via balkongen!

Så det är det jag har gjort idag! nu ska jag sitta barnvakt i några timmar :D

   

Av Linnéa - 26 juni 2013 21:44

                       

     

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards