••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnéa - 19 juni 2013 09:00

Av Linnéa - 18 juni 2013 09:00

Av Linnéa - 17 juni 2013 09:00

Av Linnéa - 16 juni 2013 08:45

Hej, ni vet ju hur populärt det är med att ha en massa foton på sin vägg... Jajamen jag har också börjat med det!

Jag hade redan en del foton på min vägg innan jag verkligen bestämde mig för att göra det här projektet men min underbara vän Siri gav mig en massa foton nu när jag fyllde år så jag ska väl ta att utöka det jag redan har!  

Vad tycks?! 

 

Av Linnéa - 15 juni 2013 20:08

Hej, mina kära vänner! jajamen jag har faktiskt hittat lite internet så att jag kan se vad som har hänt där hemma medans jag har varit borta ett tag nu!

Först och främst vill jag säga tack för alla fina kommentarer som jag har fått! Sen måste jag bara skryta lite med att jag har blivit ganska brun på de här dagarna som jag legat på stranden och vid poolen ^_^

Så just nu sitter jag i lobbyn med mamma som behöve kolla sin mail, vi får väl se om jag kan nässla in ännu ett inlägg senare under semestern!

Hare gott!

 

Av Linnéa - 15 juni 2013 08:45


Copyrighted

Av Linnéa - 14 juni 2013 08:45

Klicka på bilden för att komma tillderas kanal


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards