••L I N N È A••

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnéa - 26 juni 2013 21:15

Hola, people!

Jajamen nu är jag hemm igen från två supervarma veckor i spanien. En av de roligaste sakerna med att vara utomlands är att man kan köpa kläder där som knappt finns här hemma i Sverige! (dessutom brukar det vara liite billigare)

så nu har jag lite nya kläder, ett par sjukt coola shorts och lite annat :)

  Sen har jag ju självklart tagit riiiiiktigt många bilder....typ 300-500 något! så jag får väl ta ett inlägg där jag bara visar ett X antal av alla bilderna :D

         

Av Linnéa - 26 juni 2013 06:45



     

Av Linnéa - 24 juni 2013 07:00

Av Linnéa - 23 juni 2013 08:30

Hej, jag vet inte om det bara är jag men... Jag har tre personer som jag typ vill strypa för att de har så sjukt snyggt hår!

Dessa tre personer heter Sami-Jo, Bethan och Ally...(såklart så har alla tre coola namn också -.-) #suck

och ja, jag älskar ''Emo'' hår, jag tycker att det är så grymt snyggt och helt awesome! 


Av Linnéa - 22 juni 2013 23:13

Hej, mina kära vänner! Som ni ser så har jag hittat internet igen, vilket betyder att jag kan slänga in ett litet inlägg;) först och främst måste jag bara säga att mitt hår som brukar vara typ "nougat" färgat har blivit riiiiiktigt blekt nu pga solen och pga saltvattnet.... #suck oh well det spelar väl ingen större roll, jag ska ju ändå både klippa och färga om mitt hår när jag kommer hem! :)Jag hoppas verkligen att ni har haft det bra medans jag har varit borta, fortsätt gärna att kommentera så blir jag extremt glad! Nu ska jag nog kolla in das instagram och sen får vi väl se när jag rör mig till hotellrummet;)

Av Linnéa - 22 juni 2013 08:00

Snodde denna idéen av min lillasyster Bebbsson!

1.Platta inte håret varje dag! (måste jag bli bättre på)

2.Ha inte alltid håret uppsatt, hårsnodden stryper håret och drar även sönder håret.

3.Duscha inte varje dag, det gör att håret lättare blir flottigt.

4.Klipp topparna OFTA!

5.Om du ska platta eller locka håret så använd värmeskydd för att inte slita på håret lika mycket!  

Av Linnéa - 21 juni 2013 08:00

Haha, min lilla Dexter har en vana att vara så grymt söt när han inte märker det själv :)

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards