••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnéa - 31 januari 2011 20:05

Hej, jag och Acus har just haft lite sångstund med Ebba och Texas via webbcam så här kommer vår version av hela sångstunden.
   och om ni vill se Ebbas och Texas version gå in på 

   http://snorptorpan.bloggplatsen.se/ 

Kramar Linnéa och Acus    

Av Linnéa - 31 januari 2011 07:14

Hej, idag ska jag va med och spela i Fair play cup! Omg vad jag är nervös jag är ju typ inte ens bra på fotboll 

Men det kommer väll gå^^(hoppas jag)

hoppas det går bra men nu måste jag sätta upp håret i en tofs så att det inte är ivägen när jag spelar.

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 30 januari 2011 21:17

Hej, snart kommer bilder från snowboard dagen men först ska man bada med badbomb^^

Kort inlägg

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 30 januari 2011 20:46

Hej, igår va jag med Siri och vi gjorde en video som heter Let's nice dance och igentligen så ska jag lägga upp den men den är för lång och jag har redan tagit bort en massa men nu finns bara det roliga kvar så jag kommer tyvärr inte att lägga upp den  

och det gick inge vidare med att bränna ner den på skiva jag har försökt flera gånger men det funkar inte  

så jag vet inte riktigt hur jag ska gö

kramar Linnéa   

Av Linnéa - 30 januari 2011 09:30

Hej, idag ska vi åka snowboard^^ska bli skit KUL!!!!

och igår köpte jag en riktig snowboard hjälm så att  jag inte slår i huvudet och dör^^

Snö kramar Linnéa  

Av Linnéa - 28 januari 2011 16:01

Hej, jag hade nyss en egen skoj the studio^^haha här kommer bilderna   Ojsan där kom mina gympa skor in ibilden^^   och därav kom skoj in i bilden^^

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 28 januari 2011 15:31

Hej, jag är med i en bild tävling på  http://snorptorpan.bloggplatsen.se/

och den 4:de februari får ni lov att rösta på mig tycker jag^^      bild Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 28 januari 2011 12:38

Hej, jag ska va med i Fair play cup på måndag ^^ska bli jättekul!!!

ett lycka till är jag väll värd?^^

Fotbolls Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards