••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 28 februari 2011 18:21

Vill ha på min vägg!!!   

Av Linnéa - 28 februari 2011 15:48

Hej, nu kommer en bild på min maskot Pumpkin    Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 28 februari 2011 09:25

Hej, nu ligger jag i sängen gör typ ingenting Fanny ligger i soffan och tjaa sover(ÖÖH)  men jag ska låta henne sova ett tag till för hon hade rätt svårt att somna igår.

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 27 februari 2011 23:49

Rubriken säger allt...

http://filurponny.bloggplatsen.se/

   Kramar Linnéa och Fanny hanny banny  

Av Linnéa - 27 februari 2011 08:25

Hittade ett par bilder på min älskade gympagrupp från typ 2007 eller 2008    våran snygga pyramid fast nu har det ju blivit fler i gruppen^^    små pluttar vi var då^^ fast jag gick inte i gruppen på den här bilden den är nog från 2006   lika spralliga      alla borde gö som jag^^   svåra övningar redan då^^    Kramar Linnéa  

ÄLSKAR ER!!!!

Av Linnéa - 27 februari 2011 08:05

Hej, idag ska Fanny hunny bunny komma hem till mig och sova över (Superkul!) just nu sitter jag och lyssnar på bästa låten från melodifestivalen 2011  den var ju BÄST!!!!!!!!!!!

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 25 februari 2011 18:52

Hej, nu har jag haft lov i ungifär fyra timmar och det är SUPERSKÖNT!! men nu ska jag hänga med mamma och pappa för att handla och sen ska jag slå in paket till imorgon  

Affärs KRamar Linnéa  

Av Linnéa - 24 februari 2011 22:18

Hej, jag fick nyss isperation av min kompis blogg http://filurponny.bloggplatsen.se/

hon har en maskot som hon ska lägga ut en bild på varje vecka så jag kanske också ska göra så^^

Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards