••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 16 februari 2011 17:22

Tänk om alla kunde tänka så här:   

kramar Linnéa  

Av Linnéa - 16 februari 2011 09:51

Glad alla hjärtans dag  ville ha med alla mina kompisar men vissa hade jag inga bilder på :(

Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 15 februari 2011 22:43

Jag vet inte vilken mobil jag vill ha det finns tre stycken som jag skulle kunna tänka mig^^   en riktigt snygg, cool och användbar Jalou.   Eller en Elm, en super bra miljömobil som är gjord av andra trasiga mobiler och som ska vara superbra att prata i telefon med. Eller en Hazel också en super bra miljömobil som har samma funktioner som Elm  

Kramar Linnéa    

Av Linnéa - 15 februari 2011 09:38

Förlåt för att jag inte har bloggat något de senaste dagarna men det finns inget att blogga om när man ligger hemma med feber  

men jag ska snart gå och äta frukost sen ta min tablett och kanske min medicin som smakar   Blää den smakar vidrigt-.-

KRamar Linnéa   

:(

Av Linnéa - 13 februari 2011 15:04

Hej, jag mår skit min hals spricker typ jag kan typ inte ens prata och som pricken över i:et har jag feber också  

jag ska till vårdcentralen om en timme ungefär  

Men en sak som har vart skönt idag är att jag har tagit ett bad med en badbomb som jag fick av bästa Tojanbojan vattnet blev helt rosa och det flöt små hjärtan överalt      Sjuka kramar Linnéa   

Av Linnéa - 12 februari 2011 11:29

Hej, nu har man gott och blivit sjuk:( men man kan ju inte låta bli att le när man ser den här videon! den är så KUL!!!

Sjuka kramar Linnéa  

Av Linnéa - 12 februari 2011 09:35

Av Linnéa - 11 februari 2011 18:52

ÅH ÄNTLIGEN KLAR!!!!!!!!!!! jag har suttit och ritat den här i 1timme och 30 minuter!!!!! men jag blev SÅ NÖJD!!!!!!! här kommer bilden   Kramar Linnéa  

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards