••L I N N È A••

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 5 februari 2011 16:18

Hej, jag satt bara och tittade ut genom fönstret och så ser man GRÄS!!!  SUPER GLAD!!!

så jag ska snart gå ut och köpa lite godis till ikväll  men först tänkte jag visa när jag ritade teckningen i FAST PAINT!!!!!!


Kramar Linnéa   


Av Linnéa - 5 februari 2011 16:04

Hej, nu har jag suttit och ritat i................. 40 minuter typ^^ och jag blev så nöjd!!!!! här kommer en bild!   Fin?? Komentera gärna om ni tyckte den var fin eller ful

Manga Kramar Linnéa  


Av Linnéa - 4 februari 2011 23:28

Hej, jag ville bara säga godnatt

och bjuda på några bilder^^    Godnatt;3

Zzz Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 4 februari 2011 16:21

Hej, sitter här och myser lite medans jag håller på att göra en mössa, men så kom Acus och ville sjunga OLW reklamen så här kommer en video^^ 
   Och imorgon kommer Virva och Jakob att sova hemma hos mig, fast vi kommer vara helt ensamma  utan föräldrar^^

Fredags Kramar Linnéa  

Av Linnéa - 4 februari 2011 12:26

Hej, vi har just haft tyska (SUPER KUL!) Och vi fick en uppgift att göra till nästa vecka, Att höra en keynote om ''Meine Familie''

Översättning: min familj.

Kramar Linnéa   

Av Linnéa - 4 februari 2011 11:27

Hej, igår blev jag klar med fösta tecknade serien ;3 fast en av figurerna känner ni nog inte igen för jag gjorde den igår    men den ska föreställa min kompis Linnea och den figuren heter Malum^^

här kommer serie numer 1


Jag gillar den ^^


Kramar Linnéa   


Av Linnéa - 3 februari 2011 22:16

Hej, jag ska gå och lägga mig nu (GÄÄÄSP) 

Mem jag ska bara kolla om jag kan tyska glosorna till imorgon

Null = Noll

Eins = Ett

Zwei = Två

Drei = Tre

Vier = Fyra

Fünf = Fem

Sechs = sex

Seiben = Sju

Acht = Åtta

Neun = Nio

Zehn = Tio

Elf = elva

Zwölf = Tolv

Dreizehn = Tretton

Vierzehn = Fjorton

Fünfzehn = femton

Sechzehn = Sexton (osäker på stavning)

Sibzehn = Sjuton (osäker på stavning)

Achtzehn = Arton

Neunzehn = nitton

Zwanzig = tjugo

Okej det här verkar ju va rätt (Tycker jag) Fast jag har ju haft fel förut (Tvättbäver hehe) Okej nu undrar ni ''Varför står det Tvättbäver??'' jo för jag blandade ihop ''Tvättbjörn'' och ''bäver'' och då råkade jag säga Tvättbäver^^

Godnatt Kramar Linnéa  

 

Av Linnéa - 3 februari 2011 13:43

Hej, vi har nyss haft bild lektion (super kul!!) jag älskar bild lektionerna  Jag ritade en och en halv hyfsad bild på lektionen, Och jag fick en bild av Emma som hon ritade^^   den vart rätt så bra^^   Den här är inte riktigt klar än men jag ska fortsätta på den hemma   och den fick jag av Emma som sitter bredvid mig^^

Kramar Linnéa   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards