••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 31 oktober 2012 21:58

Hej, som ni förstår av titeln så har jag bytt hårfärg!

Mina två små muppar Tove och Ebba hjälpte mig att tona det, När vi var klara med mitt hår så fanns det ganska mycket färg kvar så vi gjorde dip die på Ebba ^_^

Före

Efter

  

Av någon anledning så gör min kamera att mitt hår blir ljusare än vad det egentligen är : /

 

Fråga: vad passade jag bäst i?

 

Av Linnéa - 31 oktober 2012 08:15

Hej, jag tänkte ta och visa denna sida för er som heter Idiwa.

Dem säljer sjukt smarta grejer till mobiler som: objektiv till iphones, snygga och praktiska skal, hörlurar, touch-vantar och massa annat.

 

Och som ni vet är det ju nästan vinter och då är det väldigt irriterande att ta på och av sig vantarna om man tillexempel ska smsa, och då måste jag erkänna att jag är helt såld på deras touch-vantar, skulle kunna köpa ett par bara för att de är så snygga XD


Och för er som är som är stolta iphone 5 ägare så finns det såklart skal för er med : )

 och det jag tycker är bra med denna sida också är att frakten endast ligger på 19kr!

 



Av Linnéa - 30 oktober 2012 22:24

 

 

Av Linnéa - 30 oktober 2012 21:54

 

Av Linnéa - 30 oktober 2012 21:34

Hej, imorgon bitti ska jag till tandläkaren! D:

och jag är ganska nervös för att få tandställning eftersom att mina undertänder står åt lite olika håll

°°°°°°

Och jag är ju så muppad att jag fortfarande har min tandläkare i sura så jag måste ju åka tåg dit också  :  /

°°°°

anledningen till att jag inte vill ha tandställning är för att de jag känner som har det säger att det gör så j*vla ont att stämma den : (

 

Fråga: har du tandställning?

 

 

Av Linnéa - 29 oktober 2012 23:22

Hej, just nu ligger jag i sängen med ett täcke över mig och nördar youtube <3



Smosh

Pewdiepie

Cry place

Montefjanton

 

Av Linnéa - 29 oktober 2012 16:56

Kolla i HD

 

Av Linnéa - 29 oktober 2012 13:17

Kolla i HD

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards