••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 24 oktober 2012 20:46

Hej, just är jag super tävlings sugen och då undrar jag om ni har någon tävling på eran blogg just nu som jag skulle kunna anmäla mig till?  :D

skulle vara jätte kul att delta i någon blogg tävling just nu ^_^ 

 

Av Linnéa - 23 oktober 2012 21:26

Hej, jag funderar på att göra en ny HTD video ^_^

min förra HTD var ju denna


Och då har jag några förslag som ni kan välja på ^_^ 

1. en lätt Halloween design (naglar)

2.cupcakes

3.min vardags sminkning

   

Av Linnéa - 23 oktober 2012 21:20

Hej, idag hade jag NO redovisning om kardiomyopati! (ni behöver inte förstå vad det är)

och jag hade lite ångest igår för jag hade inte börjat repitera allt och jag var inte riktigt klar med redovisningen heller för den delen så jag var ganska nervös idag innan jag skulle redovisa......

Och jag fick ett C som betyg!! :D fattar ni hur glad jag är?!

jag trodde jag skulle få ett E eller ett D som max men ett C?!....*överlycklig*

   

Av Linnéa - 23 oktober 2012 14:49

kolla i HD

 

 

Av Linnéa - 22 oktober 2012 18:09

Jag älskar att titta på film

 

Jag älskar att spela spel som tillexempel skyrim, amnesia 

 

jag älskar te  

 

Jag avgudar sushi!

 

Jag är bara 159cm lång

(bilden är tagen för ungefär fyra fem år sedan)

     

Av Linnéa - 22 oktober 2012 17:59

Hej, nu måste jag erkänna en sak............ jag har aldrig sett en ända star wars film...D:

och jag känner att man måste göra det någon gång i sitt liv för att inte bli hatad av alla.

så jag har bestämt mig att jag ska sätta mig och kolla på alla star wars filmer, och jag börjar redan idag! (efter att jag har blivit klar med min NO redovisning)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Fråga: har du sett star wars?

 

 

Av Linnéa - 21 oktober 2012 22:23

Hej, tänkte börja med en ny grej här on tha blog!

som jag kallar för Linnéa gillar ^_^

vilket betyder att jag kommer lägga upp bilder på saker, djur eller allmänt random grejer som jag tycker om! ^_^ 

 


Av Linnéa - 21 oktober 2012 21:53

Hej, under den här helgen har jag varit i Danmark och kollat på min awesome storebror som tävlade i EM! :D

Det gick skit bra för dem! de kom på hela tredje plats!!! :D 

Det var en sjukt cool tävling, arenan var gigantisk, publiken var sten härlig

(särskild den svenska hejarklacken)

här ät några bilder som jag tog ^_^ 

tack för en underbar helg!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards