••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnéa - 13 oktober 2012 22:36

Hej, just nu är jag med Fanny, för till fället spelar vi Slender game och jaaa......... Fanny slängde min dator och jag slog den........hmr..

°°°°°°

well well det var väll det, nu ska vi köra en till omgång med slender så.... wish us good luck!

   

(klicka på bilden för att komma till hennes blogg ^_^ )

   

Av Linnéa - 12 oktober 2012 21:43

Hej, nu mumsar jag lite Ben and Jerry  fram för datorn vilket var riktigt gott

 

som ni ser blev det en karamel sutra för mig och det är även min favorit <3

Fråga: vilken är din favorit Ben and Jerry?

 

 

Av Linnéa - 12 oktober 2012 20:42

Hej, innan ni börjar fundera på vart video inlägget har tagit vägen så blir det inget den här veckan men jag är väldigt trött och har masor att göra, men det blir ett nästa  vecka som vanligt! ^_^

 

Av Linnéa - 12 oktober 2012 18:32

Hej, på senaste tiden har hålet till min navelpiercing vart ganska varigt och det har vart lite blod : /

så när jag skulle byta smycke idag, upptäckte jag en vacker blodblåsa i själva hålet -_- så jag lät bli att ha något i naveln idag, sen vid fem tiden då jag skulle sätta i ett smycke, och då hade hålet nästan vuxit igen -_-

Jag tryckte igenom smycket (vilket gjorde svin ont), efter det blev jag helt yr och var på väg att svimma....... det satt  kvar hud bitar på staven som jag försökte riva bort, men de satt tydligen ihop med den vanliga huden så det gjorde också svin ont och det började även blöda.....

°°°°°°°°°°°°°°

så nu ska jag låta det växa igen ordentligt så att jag inte får några infektioner : (

Goodbye belly bottom piercing

 

 

 

Av Linnéa - 11 oktober 2012 19:36

Hej, just nu håller jag på att rita en ''ghetto'' bild fast jag borde egentligen plugga på tyska som jag har till imorgon -.-

°°°°°°°°

sen är jag så himla trött på min egen klumpighet -.- jag tappade nämligen...hmrh... min mobil i toaletten på skolan den klarade sig ganska bra bortset från att ljuden funkar inte, en av knapparna funkar inte, den försöker stänga av sig hela tiden så.......... den ska in på lagning imorgon!

-_-

   

Av Linnéa - 10 oktober 2012 22:00

Hej, jag kom hem från träningen för drygt en och en halvtimme sen och under den tiden har jag hunnit att: Äta middag och städa hela mitt h*lvette som och kan kallas för rum ^_^

och nu ser det faktiskt riktigt bra ut!!

°°°°°°°°°°°°°°°°°

Fristående träningen gick SUPER! klarade alla obligatoriska momenten och ja..... det känndes jättebra! ^_^ 

nu ska jag fira med en mandarin och en kopp te *mums*


Fråga: är ditt rum ofta stökigt?

 

Av Linnéa - 9 oktober 2012 22:08

Hej, bara så att ni vet så ÄLSKAR jag att ta kort på vad jag har på mig om dagarna det ända problemet är att jag inte alltid har tid att göra det : /

men jag funderar på om jag ska göra en *Every day look* video där jag visar vad jag helst bär en vanlig skoldag ^_^ 

vad tycker ni om det?

kommentera gärna om jag ska göra en sådan!

      

Av Linnéa - 8 oktober 2012 22:47

Hej eftersom att jag inte fick så mycket till sömn igår tänker jag göra ett nytt försök idag! så nu ska jag krypa ner i sängen med min bok..... känns lite riskabelt att läsa en skräck bok när man ska gå och lägga sig ...... men men!

(hittade nyss den här bilden från Januari och jag måste erkänna att det ser rktigt gott ut!)

     

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards