••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 31 augusti 2011 21:55

Hej, nu har jag nyss mumsat middag så nu är jag mätt och belåten^^

Dagens träning var super bra! : D vi övade på det nya friståendet och lite annat^^ Ebba hade gjort en SUUUPER kul dans så man fick upp flåset rejält ; 3

Aja jag har i alla fall haft en jättebra dag hoppas ni också har haft det<3 Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen för att sova ^^ bjussar på en liten bild^^



   

Av Linnéa - 31 augusti 2011 16:25

Hej, nu ska ni få se en liten snabb video hur du kan göra söta naglar^^
   

Av Linnéa - 31 augusti 2011 15:35

Hej, idag är det den 31 agusti vilket betyder att imorgon är det oficiellt (stavning?) HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST! : D

så som en avslutning av sommaren tänkte jag fråga er vilken av de här skalen jag ska köpa^^

     

för att hitta sidan med en MASSA skal till mobilen klicka här 

    

Av Linnéa - 31 augusti 2011 10:34

Hej, just nu väntar jag på att vår engelska lektion ska börja  : 3

vi har nyss haft en JÄTTEBRA bild lektion!^^

Vi skulle rita en bild som marknadsför Sverige. Så jag håller på att göra ett colage med massa sneska grejor^^ än så länge har jag ritat höst blad som faller, Pippi långstrump, ett rött hus med röda knutar, vinter,vår och en praid regnbåge : 3 och det här sakerna ska jag få med: en viking, sverige flaggan, ikea, köttbullar och potatis mm

aja nu måste jag dra!

 

Av Linnéa - 30 augusti 2011 21:17

Hej, nu är jag hemma från en super bra träning! : D

jag klarade hjulning flikis själv (fösta gången jag provar det tror jag^^)

och vi jobbade på frivolt öpning handvolt frivolt^^

och på hopp körde vi tsukahara (stavning) och lite halvskruvar ^^<3

får visa videos på övningarna sen <33

ska äta nu : p <333

   

Av Linnéa - 30 augusti 2011 21:10

Hej, jag är suuuper ledsen för att jag bara har gjort ett inlägg idag : (

men nu ska jag ladda upp två nya inlägg åt er : 3
 
   

Av Linnéa - 30 augusti 2011 10:53

Hej, om man tänker på det så har vi det riktigt bra här i Sverige!^^

så jag drog en sån här lott i livets lotteri: )

jag hamnade i Kina      
jag tycker faktiskt att ni borde prova det här : ) och dra bara en gång för det är roligare! jag drog bara en gång.

klicka HÄR!

   



Av Linnéa - 29 augusti 2011 22:53

Hej, nu har jag ritat hela sju sidor i serien!^^ är den bra??

      godnatt mina små läsare hoppas ni har haft en bra dag <33

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards