••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnéa - 24 augusti 2011 14:54

Hej, jag vet faktiskt inte riktit varför jag döpte inlägget för ''min dag genom en video^^'' aja det är i alla fall ett video inlägg 
   

Av Linnéa - 24 augusti 2011 07:17

Godmorgon hoppas ni har sovit gott^^ igår kväll innan jag gick och la mig målade jag Mumbly naglar^^  har tyvärr inge aciton (den är slut : C) så jag kunde inte ta bort det som hamna utan för : (
men annars tycker jag att den vart super bra^^ 

   

 


Av Linnéa - 23 augusti 2011 20:52

Hej, nu är jag hemma från en super bra men en super jobbig träning *pust*  Nu ska jag ta upp alla bra saker^^

1. Jag körde 3 halvskurvar!^^ : D

2. Jag upptäckte att jag faktiskt inte var rädd för halvskruv längre : D

3. Jag skruvade inte på frivolten som jag var lite orolig att göra^^

4. Vi hade super jobbig styrka : D

5. Jag gjorde en jättebra handvolt sträkt frivolt^^

(okej jag förstår  om ni inte fattar ett dyft när det gäller gymnastik språket men försök hänga med: D)

 

    

Av Linnéa - 23 augusti 2011 13:37

Hej, jag hittade lite roliga klipp på nyan cat^^    

Av Linnéa - 23 augusti 2011 11:59


  chokladmintglass!^^

4äggulor

1 dl florsocker

4äggvitor

4mskströsocker

3dl vispgräddw

3msk kakao

2dl polkagrisar

ta fram 3 rena och torra skålar.Vispa äggulor och florsocker tills allting har blivit blekt och pösigt i den ena skålen. Vispa äggvitor och strösocker i separat skål till styvt och blankt skum. Vispa grädde och kakao i den tredje skålen. Krossa polkagrisar i en mortel. Vänd ner äggule smeten i den tredje skålen sen tar du äggvite smeten och häller även den i den tredje skålen. Blanda. Häll sedan ner allting i en burk/skål och stoppa in i frysen med folie eller lock på låt stå i minst 5 timmar.

    


Av Linnéa - 23 augusti 2011 07:31

Hej, en tråkig grej med mig det är att jag kan inte låta bli att pilla på mitt nagellack så designen går ju sönder : ( aja så det här blev dagens nagel design : p     nej det ska inte föreställa rasta färgerna jag skulle göra en regnbåge och det blev fel färger : (

   

Av Linnéa - 22 augusti 2011 22:47

Godnatt mina små läsare <33 nu ska jag krypa ner i min säng och sova men innan jag lägger mig tänkte jag visa er den här animationen som jag nyss gjort^^ tycks?? : 3
   



Av Linnéa - 22 augusti 2011 15:29

Hej, jag älskar regn fast inte just idag för jag har inget att göra : (
   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards