••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 31 oktober 2011 12:39

Hej, nu tänkte jag lägga upp en bild på mina halloween naglar^^     

tycks?? : 3

   

Av Linnéa - 31 oktober 2011 00:30

Vill tillägna det här inlägget till min älskade mamma!<33

Grattis på födelsedagen mamma!

Jag har gjort den här videon till dig <33   

Av Linnéa - 31 oktober 2011 00:25

   

Av Linnéa - 30 oktober 2011 00:41

Hej, jag kom på en sak idag.............. jag har bara gjort Ripeed nail arts och jag har blivit ganska bra på det men nu bryter jag mösntret lite! så nu har jag gjort så att mitt nagelband är spräckt! : D 

det ser bättre ut i värkligheten^^  

aja tycks???   
   



Av Linnéa - 29 oktober 2011 23:18

Hej, just nu sitter jag i skallbergs gården och tar det lite lugnt^^

ha en bra kväll! <333

 

Av Linnéa - 29 oktober 2011 17:18

Hej, just nu är jaf sjuk av längtan till måndagen!^^

därför längtar jag till den 31 oktober:

1. Mammas födelse dag är då

2. jag får äta mitt godis som jag köpte i USA då

3. det är halloween

4. jag ska till lögarängen då^^

 

   

Av Linnéa - 28 oktober 2011 11:55

Hej, nu kommer jag att lägga upp en koneversation från facebook mellan mig och Ebba och då får ni gissa vilken bild som den passar bäst till ;)

1.

2.

 

Ebba du får tyvärr inte gissa eftersom att du vet svaret^^

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards