••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 17 oktober 2011 22:11

Hej, nu har jag gjort min Halloween apelsin!^^     Visst är han SÖÖÖÖÖÖÖÖT! (jaaa jag längtar till Halloween)
   


Av Linnéa - 17 oktober 2011 20:26

Hej, nu är jag hemma jag har vart hoss Emma, vi har pratat lyssnat på muik, ritat lite och skrivit lite^^

Men just nu håller jag på att planera hur mitt rum hos pappa ska se ut när han flyttar dit i Januari, så jag gick in på IKEA's hemmsida och fastnade för den här grejen som heter ''FRÅGA ANNA'' och det är så kul att driva med den X D

     
   


Av Linnéa - 16 oktober 2011 21:34

Hej, just nu sitter jag och pluggar tyska, super kul......NOT!

aja jag ska fortsätta plugga så får ni ha en fortsatt bra söndag^^

   

Av Linnéa - 16 oktober 2011 10:25

Bea din header är klar nu så du kan klicka in på fliken som heter beställda headers och hämt din header där^^

(instruktion hur du ska spara headern finns där också)

   

Av Linnéa - 15 oktober 2011 23:11

Hej, nu har jag ritat klart en halloween bild^^ (kanske lite tidigt men jag kunde inte vänta!) en speedpaint kommer att läggas upp senare^^ 

här är bilden (insperation: från min halloween dräkt)    tycks??  

   

Av Linnéa - 15 oktober 2011 20:06

 

Av Linnéa - 15 oktober 2011 19:47

  PenutButterJellyFish

 FishFrog

CaramelSeaHorse

PapayaSeaCow

PineApplePinguin

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards