••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 5 oktober 2011 21:26

Hej, för er som undrar vart jag fått mina smileysar så behöver ni bara klicka HÄR för att komma till den sidan^^

 

Av Linnéa - 5 oktober 2011 16:06

Hej, här kommer bilden på pingvin tjejen som jag ritade^^     

Av Linnéa - 5 oktober 2011 08:11

GOOOOOODMORGON!!!^^

just nu sitter jag i skolan och väntr på att lektionen ska börja (svenska lektionen - . - )

Sen efter den så har vi BIIIIIILD!!!! : D

 

Av Linnéa - 4 oktober 2011 22:46

Hej, jag är ledsen för en dålig uppdatering men det har faktiskt inte hänt något speciellt men jag ska försöka för er skull att knixa ihop något roligt i det här inlägget (letar i huvudet efter något händelserikt)  


Okej dagen börjar med att jag är riktigt riktigt trött för att jag drömde en mardröm och kunde inte sova ordentligt. Sen cykla jag till skolan, första lektionen var IUP (det betyder att man jobbar med det man ligger efter i och om man inte ligger efter i något så gör man läxor eller räknar matte )  Jag kom in i min bok på IUP passet och kunde inte sluta läsa (boken heter RUM 213) . Och som ni kanske vet så är det kanelbullens dag idag så vi fick kanelbullar i skolan idag  .

(vi hoppar resten av skoldagen och går direkt till träningen)

VI började träningen som vanligt med uppvärmning och körde trampett och studsmatta (eller hopp som man säger) efter det, sen efter hopp hade vi tumbling (eller matta som man säger). Och av någon anledning så var jag knappt varm på hela träningen så då vart jag stel och då kunde jag inte prestera lika bra som jag annars skulle göra.   
Aja hoppas ni har haft en bra dag  

Just ja glömde att berätta att jag läste ut RUM 213 idag!  : 3    


Av Linnéa - 2 oktober 2011 14:55


   

Av Linnéa - 2 oktober 2011 14:15


   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards