••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 8 oktober 2011 21:28

Hej, nu har jag ritat en bild som heter creepers have feelings to!

(den tog typ 15 minuter att rita^^)

   

Av Linnéa - 8 oktober 2011 19:18

Hej, jag är super ledsen för att jag inte har bloggat något idag men internet har inte velat funka och jag har inte gjort så mkt : /

 

Av Linnéa - 7 oktober 2011 20:42

Hej, nu är jag hemma från fristående träningen och det var SUUUUPER KUL!!! Vi har lärt oss MASSOR! Det går fort som tusan men det är kul ^^ 

Och idag ska jag beställa en ny dräkt och ett par nya gymnastik shorts!<3

Så här ser de ut!    

Visst är den SNYGG!?

    

Av Linnéa - 7 oktober 2011 17:25

 

Av Linnéa - 7 oktober 2011 07:46

Godmorgon alla små läsare!^^

jag var nyss inne på min BDB/DV och kollade på några av mina första bilder där (år 2009) och då hittar jag den här

Och jag kan tala om för er att jag tyckte den var så himla snygg och jag var sååååå stolt! (jag som tyckte att det var stor skillnad från i julas!)     och nu ska vi kolla på hur jag ritar nu!  vi tar nog en ennu nyare bild^^
       



Av Linnéa - 6 oktober 2011 21:15

Hej, det här inlägget är för er som har en BDB/DV (bilddagboken/dayviews). Som ni kanske vet så kan man gå med i grupper på BDB/DV och jag skulle bli riktigt glad om ni skulle vilja gå med i min grupp på BDB/DV som heter ''Manga tecknare''. man behöver inte vara duktig på att rita manga så länge man försöker att rita någon manga stil t.ex Chibi och ni inte vill rita så kan ni i alla fall kolla på bilderna som laddas upp där!^^  




 
Och om ni inte är intresserade av det så kan ni gå med i min andra grupp som heter ''Hemmagjort'' och då kan ni lägga upp bilder på nästan vad som helst så länge det är ni som har gjort grejerna!^^


Länk till MANGA TECKNARE

Länk till HEMMAGJORT

Och för er som inte har en DV/BDB klicka HÄR för att fixa en^^
   


Av Linnéa - 6 oktober 2011 17:24

Hej, nu har jag ritat en höst bild och så här blev den    

Av Linnéa - 6 oktober 2011 17:16

   

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards