••L I N N È A••

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 20 oktober 2011 20:54

Hej, nu har jag gjort ''mail me!'' naglar!^^    

Av Linnéa - 20 oktober 2011 18:27

Hej, just nu har jag inget att skriva om. Det har inte hänt så mkt menjag fick lite ongest och gjore det här inlägget^^

vi bjuder på en liten bild så att ni inte ska bli för besvikna^^       VILKA GAMLA BILDER! : O
   


Av Linnéa - 20 oktober 2011 07:02

Godmorgon mina små läsare!^^

Hoppas ni har sovit gott för det har i alla fall jag!^^ 

Jag gick och la mig ganska tidigt igår kväll (var så slut efter träningen!)

Aja nu ska jag mumsa frukost  och sen ska jag till skolan (första lektionen är matte  : C och vet inte riktigt om jag vill veta hur mitt matte test gick : C  )

 

Av Linnéa - 18 oktober 2011 22:15

Hej, nu är jag suuuuuper glad för min nya gymnastik dräkt och mina nya gymnastik shorts kommit!!!!!!! : D <333333

     

bilder på dem kommer imorgon! : 3

Och jag har nämligen glömt att ladda upp mit skolfoto så här är det!    

Av Linnéa - 18 oktober 2011 07:13

Godmorgon mina kära små läsare!

Hoppas ni har sovit sött och mår bra! Själv har jag sovit gott men mår tyvärr inte så bra : ( jag är täpp i näsan min hals låter som en kille som nyss kommit i målbrottet (skiftar stämmor för att jag har så mkt släm i halsen) och jag hostar men annars mår jag bra! : D

aja ni får ha en bra dag!

 

Av Linnéa - 17 oktober 2011 22:14

Hej, nu har jag laddat upp en bild som jag egentligen skulle laddat upp för tyyyyyyyp två vekor sen 

Aja i alla fall mamma bakade den godaste Pizzan i världen för typ två veckor sen!^^        

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards