••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 30 november 2012 21:02

Hej, hela den gär helgen kommer gå åt till ett gymnastiks läger i katrinesholms underbara trupphall!

vi kommer att träna i sammanlagt tio timmar vilket kommer att bli underbart med en sån underbar trupp som jag tränar i!

men det betyder även att jag inte kommer kunna att blogga något eftersom att jag kommer ha fullt upp med att träna, skratta och att ha det allmänt härligt, men jag kommer såklart att lägga in tids inställda inlägg och jag kommer såklart ta med my Old trusty sony nex-c3 (min kamera)❤


Fråga: tränar du någon sport? isåfall vad?

 

 

Av Linnéa - 30 november 2012 18:02

Hej, som ni vet så tycker jag om att måla naglarna och jag visar gärna hur jag gör det! så nu tänkte jag visa mina mest lyckade nail arts! : D

Fråga:tycker du om att måla naglarna?

 

Av Linnéa - 30 november 2012 16:38

Hej, nu efter skola ville jag verkligen ha på mig något slappt och något som inte satt så tajt så jag tog på mig de här kläderna!

sen vill jag även fram häva att byxorna som jag har på mig har jag gjort (tyvärr så syns det inte på bilden men byxorna är svarta med vita små prickar)

 

Av Linnéa - 29 november 2012 17:54

Hej, nu har jag äntligen gjort klart min room tour, så jag hoppas ni gillar den

    

Av Linnéa - 29 november 2012 06:57


Hej, nu har jag äntligen dagit mig tid för att sätta ihop en liten önskelista!

 

Av Linnéa - 28 november 2012 23:35

Hej, nu har jag äntligen pluggat klart för idag! så då tänkte jag passa på att på minna er om morgon dagens video!

ni kan fortfarande rösta på:

room tour

favorit kläder

HTD

°°°°°°°°°°°°°°

än så länge har jag två röster på room tour, en på HTD och en på favorit kläder


 

Av Linnéa - 28 november 2012 20:08

Hej, för tillfället känner jag mig helt död, det är nog mest för att jag är lite stressad över allt j*vla skol arbete vi har att göra! och det som är mest frustrerande är att mina lärare skjuter fram allt hela tiden så det känns hela tiden som om jag  inte har någon koll på vad jag ska göra!

det jag vet med säkerhet är att:

jag har musik prov nästa fredag

matte prov om två veckor

tyska glosor+redovisning+en liten film+antäckningar (fredag)

engelska läxa

fyra sidor matte läxa som jag måste göra klart på fredag

plugga ifatt matten i skolan

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

dessutom har jag skuldkännslor för att jag gör så kassa inlägg just nu men ni förstår nog varför

nu ska jag ta och plugga lite musik, äta mat och njuta av snön som lagt sig på marken!

(bild från december 2011)

  

Av Linnéa - 28 november 2012 07:06

Hej, just nu sitter jga i min säng och vill verkligen inte gå upp, det snöar fortfarande utomhus vilket super härligt! det som är lite mindre härligt är att om 20 minuter måste jag sätta mig på cykeln och ta mig till VGF hallen, det ska vara jättekul att ha idrott där men jag är inte så sugen på att cykla dit just nu när jag inte ens är sugen på att byta om till tränings kläder....Aja nu måste jag sluta vara trött och göra något effektivt!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards