••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 11 november 2012 22:43

Hej, just nu sitter jag i soffan och kikar på Dexter medans han mördar en mattkant och några serpentinder, ska nog ta och göra i ordning en varm kopp te, sätta på något mysigt att titta på och njuta av söndags kvällen.

tycker verkligen om söndags kvällar eftersom att jag nästan alltid är ledig då och för att de är så mysigt sega och härliga


   

Av Linnéa - 11 november 2012 18:53

Hej, idag har jag vart på stan med Ebba och kollat på lite julklappar och på presenter till de som fyller sent på året.

Såklart så tog vi en fika och jag köpte även en consealer och en läkerolask.

   

Av Linnéa - 11 november 2012 00:07

Hej, i fredags kring klockan kvart i sju på morgonen var himlen fantastiskt vacker! så jag var ju såklart tvungen att ta kort på den....

   

Av Linnéa - 10 november 2012 23:39

Hej, nu har jag lekt lite kreativ och målat mina naglar, vart faktiskt rätt nöjd med resultatet!

jag tycker verkligen att det är kul med sådant här men ibland blir ju resultatet lite......intressant..

      

Av Linnéa - 10 november 2012 21:52

Hej, ni som har läst den här bloggen ett tag så vet ni att jag älskar att ta kort, och då tänkte jag ta och lägga upp några kort som jag tagit sen jag köpte min underbara kamera

(klicka på bilden för att den ska bli större)


Fråga: tycker du om att fota?

Av Linnéa - 10 november 2012 17:18

Hej, ville bara säga att jag är riktigt ledsen för att jag bloggat så dåligt under den här veckan! men jag har ju som sagt stressat ihjäl mig och jag tänkte även göra en massa inlägg igår men det slutade med att jag sov över hos Siri.

Just nu befinner jag mig i Ebbas rum efter att ha suttit utomhus i flera timmar med ett väldigt härligt sällskap.

tänkte även göra lite reklam för min, Ebbas och Emmas giveaway som vi snart ska dra igång!

och mer info än så blir det nog inte..... 

Ps. är det bara jag som är helt kär i graffiti???! jag tycker verkligen att det är så sjukt coolt, ska nog ta och lägga ner ett X antal timmar för att lära mig det ordentligt  

     

Av Linnéa - 9 november 2012 21:22

Hej, just nu sitter jag med min lilla mupp Siri och spelar quizkampen för att vi inte har så mycket att göra..... Vi ska nog snart ta och lyfta på våra lata rumpor och höra en macka med Philadelphia Marabou och se hur den smakar!
Kommer försöka göra något mer inlägg ikväll

Av Linnéa - 8 november 2012 20:19

Hej, nu tänkte jag ta och visa conversen som jag beställde av Sofia när hon var i USA.

Jag älskar verkligen converse, men de är ju så himmla dyra i Sverige, och jag vet inte vad ni tycker men jag lägger inte ner över 700 kronor på ett par skor som bara är enfärgade .........det kanske bara är jag som är överdrivet snål när det kommer till skor    

aja så här ser mina älsklingar ut


det syns inte så bra men där det står ''All star'' så är det flera olika tygbitar i olika färger som det står ''all star'' på

   

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards