••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 14 november 2012 21:05

Hej, som ni kanske såg i den förgående videon så hade jag sytt en tröja!

Det tog ungefär 4 timmar att sy den så enligt mig så gick det ganska fort (och under den tiden så sprack nålen på min sy maskin).

Den är super skön eftersom att den är sydd i collage tyg, så den är mjuk på insidan och lite ''sträv'' på utsidan 


   

Av Linnéa - 14 november 2012 21:02

Kolla i HD

 

Av Linnéa - 13 november 2012 23:05

Hej, nu är jag verkligen suuuuper trött! men som en snäll bloggare som jag är så slänger jag in ett till inlägg!

imorgon ska jag försöka slänga in en bild på tröjan som jag sydde innan mina två träningar.

så vi hörs och ses imorgon!


 

 

Av Linnéa - 13 november 2012 20:19

Hej, idag har jag haft öppet hus på mina skola och under öppet hus så började jag att sy på en tröja och nu är den näääääästan klar!

ska nog ta och sätta mig och plugga på NO och Matte innan jag har lov att göra det som jag egentligen vill göra 

Känner mig lite halvt stressad eftersom att jag har NO redovisning till måndag och jag har bara en lektion till att plugga på.

 

Av Linnéa - 12 november 2012 18:56

Hej, just nu sitter jag med en kopp te och en nybakad choklad muffin och njuter innan jag ska sätta igång att plugga NO, musik och SO.

lyssnar även på en underbart bra låt som heter ''skinny boy from Sweden'', så jag har gått runt i lägenheten och sjungit på den med min halvt hemska sångröst medans jag har dansat lite awkward......

sen kan jag även tala om att jag tappade min dator på skriv bordet och den skapade ett super vackert hål i det  

ibland önskar jag att jag kunde få ett nobelpris i klumpighet....


   

 

Av Linnéa - 12 november 2012 18:41

Hej, idag tog jag en snabb titt på myrorna och såg en hyfsat snygg skjorta på herrarnas avdelning för endast 45:-

köpte den lite senare på dagen och det första jag gjorde när jag kom hem var att klippa av ärmarna på den!

tycker verkligen oversize skjortor utan ärmar, och när man köper från myrorna så är man ju miljövänlig på samma gång som man slipper lägga ned en förmögenhet på kläderna.

Före:


efter:


känns bra att ha morgondagens outfit planerad, och nu slipper jag även gå och vara avundsjuk på andra som har sådanna här snygga skjortor!

 

Av Linnéa - 12 november 2012 09:44

Hej, under hela den här veckan så är min tyska lärare bortrest vilket betyder att vi har håltimme!

Hon hade lagt upp en massa uppgifter på skolans blogg som vi skulle göra den här veckan, men jag och min kompis blev klara med dem på typ en halvtimma så vi kommer inte behöva göra någonting på resten av passen  

Egentligen så skulle jag vilja plugga teckenspråk istället för tyska för att det känns som om jag kommer att använda det mer än tyskan, det blir ju också lättare att lära sig eftersom att man använder kroppen istället för munnen.

Ebba och jag funderar faktiskt på att ta en teckenspråks kusr någon gång 

 

 

Av Linnéa - 12 november 2012 07:08

Hej, i natt sov lilla Dexter hos mig.....eller han sov typ 50% av tiden, sen bestod resten av tiden att:

attackera min fot, ha ner min mobil, attackera min fot, slicka på mina fingrar och att attackera min fot.

Nu ska jag ta och byta om till vardagskläder, fixa en kopp te, fläta mitt hår och göra allt annat som man måste fixa till skolan


 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards