••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 23 november 2012 22:16

Hej, nu är det äntligen fredag och idag har jag faktiskt vart tillräkligt frisk för att överleva en hel skoldag utan att trilla ihop och dö av utmattning. Känns bra att jag kommer kunna ''träna'' imorgon, jag kommer förmodligen ta det väääldigt lugnt så det blir nog för det mästa styrka och lite skruvar på studsmattan. Nu ska jag nog ta och börja titta på de två sista episoderna i Pewds The walking dead serie, det har blivit så himla spännande nu! I förra episoden började jga till och med gråta lite för att det var så sorgligt!

jag har även börjat kolla på den riktiga serien och jag har redan en favorit karaktär.....GLENN!

han är så sjukt härlig!

Fråga:vilken är din favorit karaktär?

    

Av Linnéa - 22 november 2012 11:58

Hej, hittade nyss den här killen på youtube. Tro det eller ej men han gör en gitarr cover på ''gangman style'', han är så himla grym så jag var tvungen att lägga upp den här, han gör en hel del covers med sin gitarr så jag tog även med ''payphone'', som jag inte tyckte om innan jag hörde hanns cover

    

Av Linnéa - 21 november 2012 22:05

Hej, jag har funderat och funderat men jag kan seriöst inte komma på vilken ögon färg jag har!

och det jobbiga är att alla säger olika, vissa säger att jag har grå ögon, andra blå och vissa säger att de är gröna.

det ända jag har kommit fram till är att färgen ''förändras''/uppfattas beronde på vad jag har på mig.


 

Av Linnéa - 21 november 2012 20:00

Hej, nu är jag äntligen klar med min nya design! jag vart riktigt nöjd med om jag ska vara helt ärlig, det känns mycket ljusare och mer öppet nu, tidiare tyckte jag att det känndes lite mörkt och instängt.

sen är jag även glad över att det bara tog en timme att göra designen så det är ett plus i kanten!

Fråga:vad tycker du om desigen?

 

Av Linnéa - 21 november 2012 18:50

Hej, eftersom att jag inte har något bättre för mig för tillfället ska jag ta och göra om min blogg eftersom att jag inte riktigt är nöjd med designen som jag har nu, det jag mest längtar efter att få göra om är min header som jag tröttnat ganska mycket på 

så under de kommande två timmarna så kommer nog min blogg se lite ut som ett mähä men så får det vara!

   

Av Linnéa - 21 november 2012 14:38

   

we heart it

 

Av Linnéa - 21 november 2012 09:28

Hej, just nu sitter jag i min säng och dricker blåbärs soppa medans jag kollar på pewds när han lirar witch house, samtidigt som Dexter slickar på min dator, 

det svärre så har jag feber och är svin yrslig och jag har även ont i magen

 

 

Av Linnéa - 20 november 2012 15:31

Hej, idag var jag tvungen att gå hem från skolan eftersom att jag hade så himla ont i magen pga av något som alla tjejer känner till sen mådde jag även illa så jag fick gå hem...... Sen när jag kom hem så dog jag typ i soffan och kunde knappt röra mig utan att få kräk reflexer....... så för typ fem minuer sen fick jag upp i princip allt jag ätit (vilket bara frukost) 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Förlåt till er som är über kännsliga när det gäller sådana här inlägg...

men nu ska jag nog dö framför Family guy, så hörs vi sen


(bild från augusti)

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards