••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 5 november 2012 16:46

Hej, idag så fick min storebror hem ett rött klister märke som täcker hela hans Iphone, i början var jag lite skeptisk mot den fast det blev riktigt snyggt!

 

Jag kommer kanske beställa ett likadant fast silvrigt! ^_^

   

Av Linnéa - 5 november 2012 16:35

Hej, jag tyckr verkligen inte om NO lektionerna men dagens lektion var verkligen top noch!

Vi har precis börjat med teknik och då ska vi bygga en flyg mekansim av två A-4 papper, såklart så gjorde alla olika sorters pappersflygplan. Och i slutet av lektionen så hade vi en tävling om vems plan som kunde flyga längst!

 

Av Linnéa - 4 november 2012 20:35

Hej, här är ''typ'' alla bilderna som togs under tävlingen idag : )

bästa Bastrupp1

 

Av Linnéa - 4 november 2012 18:31

Hej, som ni vet så tävlade jag idag med min underbara trupp!

Varven vart ganska bra på både matta och hopp, men jag tror nog att vi alla var mest nöjda med friståendet som vi aldrig tävlat på förut . Allt detta resulterade en tredje plats, vilket är sjukt bra!

 bilder och videos kommer senare.

Men nu ska jag nog ta och lägga mig och slappa

   

Av Linnéa - 4 november 2012 08:32

Hej, snart ska jag börja fixa lite mat som jag ska ha till tävlingen, sen tänkte jag även förmedla att emellan varven kommer jag att försöka slänga in ett mobil inlägg om hur det gick : )

Jag hoppas att någon filmar när vi kör för det skulle vara jättekul att visa er hur våra varv såg ut! : D


 

Av Linnéa - 3 november 2012 20:41

Hej, som ni ser på titeln så är det något som inte funkat... och det är nämligen mina hörlurar som inte velat funka till min mobil så jag har känt mig lite tom utan min musik :(

men nu ville den funka igen! så då har jag redan börjat föra över några av mina favorit låtar  ^_^

Fuck you

harder, better ,faster, stronger

Everything at once

litlle lion man

white blank page

Fråga: vilka är dina favorit låtar?

   


Av Linnéa - 3 november 2012 12:20

Hej, om kanske en halvtimme ska jag ner på stan och ta en fika med bästa Emma.

Lite senare på dagen ska jag flytta redskap från VGF till karlforska hallen eftersom att vi ska tävla där imorgon!

°°°°°°°°°°°°°

Vi kommer köra några nya varv på tävlingen så det ska bli sinnes sjukt kul!

Jag kommer såklart ta med mig kameran, så det blir nog många härliga bilder! 

Ni får hålla tummarna för min grupp imorgon! ^_^

 

Bastrupp1

 

Av Linnéa - 2 november 2012 21:13

Hej, detta får jag ofta höra av folk

''HUR MÅNGA SKAL HAR DU EGENTLIGEN?!''

och då blir jag alltid lite så där smått fundersam....ja hur många skal har jag egentligen?

så nu tog jag en bild på ALLA mina skal som jag har till min lilla iphone


Och för er som undrar hur många det är så kan jag säga att det är 8 stycken : )

men jag kan tala om att mina familje medlemmar har fler

 

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards