••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2012

Av Linnéa - 8 november 2012 19:54

Hej, som ni vet så är jag galen i te... vilket betyder att jag är helt kär i iste.

tyvärr så är det ju billigare att köpa tepåasar och göra vanligt te än att köpa iste så det blir inte så ofta som jag dricker det, men nu har jag kommit på ett sätt att göra eget iste!

nu tror ni säkert att jag kommer hacka en massa örter och sedan frysa dem men så kul ska vi inte ha  

Det ända man behöver är: ett glas, vatten, en tepåse och en sked

 

•fyll ditt glas med iskallt vatten och stoppa i tepåsen

•pressa ut smaken ur tepåsen med skeden

•stoppan in glaset i kylen

•låt tepåsen vara i vattnet i 10-17 minuter ta sedan ut den (annars blir det beskt)

•lägg i lite isbitar sen är det bara att njuta!

(det kommer inte bli lika gott som ''riktigt'' iste men älskar man te så gör man)

 

 

Av Linnéa - 8 november 2012 07:15

Hej, nu tänkte jag visa några av mina favoriter

 

••Musik••

Little lion man

Harder better faster stronger

 

••Youtube••

Pewdiepie

Cry 

Malvinstudios 

Ijustwanttobecool


••Bloggar••

Epicfaiil

Claraslife


 


Av Linnéa - 7 november 2012 21:37

Hej, just nu känner jag mig über stressad(och för er som inte vet vad über betyder så betyder det över)  Har hela sju läxor och nästan alla är till nästa vecka!

Känner att jag behöver ett litet brake på typ en dag eller så men vi får väl se hur det blir med det  

 

funderar på att byta typsnitt när jag skriver till: 

Detta!

bla bla bla bla bla bla bla och ankan åt en grön guldfisk som bla bla bla bla färgade sin näbb orange! bla bla bla slut! 

tycker personligen att det är lite skönare att läsa, vad tycker du?

 

 

 

 

Av Linnéa - 7 november 2012 15:13

Hej, nu slänger jag in ett snabbt litet inlägg innan jag ska på träning.

kväll tänkte jag ta och visa mina nya skor som jag beställde av min fina vän Sofia när hon var i 

••how about that?!••

tänkte även ta och berätta att jag har snapchat för er som vill ''prata'' med mig

namnet är ju såklart Dottedduck

 

Av Linnéa - 6 november 2012 22:31

Hej, just nu sitter jag i min säng oh ska snart sova! går och lägger mig lite tidigare idag eftersom att jag ska vara i vgf hallen klockan åtta imorgon bitti och det tar typ tjugo minuter för mig att ta mig dit.

Träningen idag var gudomligt härlig! vi har börjat träna på några nya volter villket alltid är lika kul  

 °°°°°°°°°°

är dessvärre lite stressad eftersom att jag har fått sex nya läxor!  

och det som är värst av detta är att nästan alla är till nästa vecka och de är även redovisningar, de är två av de läxorna som inte är till nästa vecka och den ena av dem är ju såklart till på fredag........

och det är en tyska redovisning om..........dressyr........ och jag kan knappt något om det på svenska..

°°°°°°°°°°°

Aja det var nog allt jag har att meddela så vi hörs imorgon!  

 

 

 

Av Linnéa - 6 november 2012 12:39


Hej, ska snart ha engelska vilket inte direkt är mitt favorit ämne -_- visst jag är hyfsat bra på engelska men jag tycker inte om lektionerna för jag lär mig mer av att kolla på engelska videos på youtube: / sen har jag även väldigt ont i magen så jag är inte direkt på humör........

 

Av Linnéa - 5 november 2012 22:14

Hej, nu har filmerna från tävlingen blivit upplagda på youtube så då lägger jag upp dem här dierkt!

tyvärr så vart det ingen film från tumbling men vi har ju iallafall från fristående och hopp 

Fristående 

Hopp

 

Av Linnéa - 5 november 2012 18:38

Hej, ville bara ta och visa några grejer som direkt hsmnade på min vill ha lista!

         

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards