••L I N N È A••

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linnéa - 31 augusti 2013 20:19

Hej, just nu sitter jag vid vardagsrumsbordet med ett par hörlurar, ett anteckningsblock och med en MASSA ideér! :D

Så för att sammanfatt det hela så sitter jag och fixar lite med killarnas fristående, alltså letar musik och tänker ut rörelser!

Tidigare idag så har jag läst en massa, köpt lite presenter till mina kära friendos och jag har även hälsat på Tove som är sjuk :( så jag kom förbi med pärondryck och en choklad kaka :)

Aja, jag ska fortsätta med mitt fristående-fix :D

 

Av Linnéa - 30 augusti 2013 22:57

OMG OMG OMG OMG OMG OMG! FÖR TILLFÄLLET SÅ ÄR EMMA OCH ESTELLE HEMMA HOS MIG OCH VI SKA SNAAAART TITTA PÅ THE CONJURING!!!!! :D jag är typ asrädd fast ändå asglad eftersom att ag äntligen ska se den!! :D

   

Av Linnéa - 30 augusti 2013 15:00

Tjabba!! Kan ni gissa vad jag har gjort?
(Om ni följde mig på instagram så skulle ni veta det)
Jag har tagit ett tredje hål i örat!!!:D
Jag är sjukt nöjd med det och jag känner mig därför väldigt lycklig!
Något dom däremot är ganska tråkigt är att jag lämnat in min dator på lagning ;__; så jag får blogga vi mobilen i en vecka istället!<3
Vad tycks?c:

Av Linnéa - 29 augusti 2013 07:20

Som ni förmodligen förstår så har jag sovmorgon just nu och det betyder två saker!

1. Jag hinner göra ett inlägg

2. Jag behöver inte platta mitt hår fören om 20 minuter! :D

Vill lite snabbt säga att gårdagens träning var otroligt bra! Vi fick jättemycket instrduktorer, lärde oss mycket om takt och olika känslor som man ska uttrycka när man dansar!

Sen klarade jag även DETTA!!!

 

Av Linnéa - 28 augusti 2013 16:04

Hello people! how you all doing? I'm studying english for the verry moment and thats the reason why I'm writing this in english, and I'm sort of in love with the english language and the brittish accent!

Any who, som ni förhoppningsvis förstod så sitter jag just nu och pluggar lite engelska inför ett förhör som vi har på fredag, vilket konstigt nog känns helt okej! Och anledningen till det är för att jag vill bli mycket bättre på engleksa och jag vill lära mig fler ord på engelska så jag är på något sett taggad för att plugga engelska! O.0

Hoppas ni har det bra så hörs vi sen! :D

Av Linnéa - 27 augusti 2013 15:28

Just nu sitter jag i min säng med en te kopp... Inte precis överraskande!

Any who, tänkte slänga in ett snabbt litet inlägg innan jag sätter mig och läser lite ur boken Eld och innan jag pluggar lite engelska glosor (lite och lite, cirka 40 ord). Tänkte försöka hinna läsa åtminstånde 20 till 30 sidor innan  jag måste cykla till träningen! Så syns senre! :D

 

 

Av Linnéa - 26 augusti 2013 20:19

Hej, idag så hade vi våra första riktiga lektioner för året! vilket faktiskt kändes helt okej :)

Efter skolan så träffade jag upp Tove på stan och köpte en massa presenter till mina friendos som snart fyller år,

själv hittade jag en bok som heter divergent och som Emma har tjatat på mig att läsa och jag hittade även en ny hårfärg som jag ska färga om sisådär tre till fyra veckor! :D (mitt hår kommer att matcha till hösten då! XD)

Sen när jag kom hem satte jag mig och började sy på en tygkasse till ett litet projekt! :D

(bilder från igår)

     

Av Linnéa - 25 augusti 2013 21:32

Ledsen mina kära vänner för att jag har varit för lat för att bogga idag, sen hade jag tyvärr ingen inspiration för den delen heller och jag ville helst inte lägga upp ett halv-taskigt inlägg :)

Så igår kom Diri över vid elva tiden på kvällen och gjorde min kväll väldigt rolig!

Sen idag så har vi fotat lite, vi har köpt en liter mjölk som vi halasde ur på djäkneberget och vi hat även flamsat väldigt mycket!

Efter det så stack jag iväg för att dela ut reklam för truppen och sen har jag praktiskt taget bara suttit och lyssnat på

the mockingjay vilket är den tredje boken i hunger spelen! DEN ÄR GRYM!!!!!

Oh Well, thats that!

 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards