••L I N N È A••

Alla inlägg under november 2011

Av Linnéa - 30 november 2011 07:00

Hej, idag är det den sista dagen i november!!!! YES^^

Enligt mig är november,september och mars sånna här helt onödiga mellan månader.

för i november är det kallt och grått så hela månaden är bara jobbig! och då blir det ju inte bättre att snön är sen. september är en sån här jobbig blandning mellan varmt och kallt. Och till sist mars, jag tycker inte om mars för då är det alltid minst en och en halvmeter snö kvar och då känns det som om våren aldrig kommer.


jag vet.... jag är en sånn här som bara tycker om snö i fyra månader (november,december,januari & februari) 

 

Av Linnéa - 29 november 2011 23:04

Hej, nu undrar ni säkert varför jag har en så lååååång rubrik, men det är för jag har fått den här låten på hjärnan!XD jag menar lyssna bara! man kan inte sluta lyssna på den! XD

   

Av Linnéa - 29 november 2011 22:34

Hej, idag har jag varit med min kusin och vi har köpt en maaaaaaaassaaa julklappar!^^

tyvärr kan jag ju inte ladda upp bilder på dem för mina föräldar kollar min blogg ibland^^

men aja just nu sitter jag och övar tyska glosor-.-

jag fick i alla fall alla rätt!^^

YAY!^^

aja jag får blogga mer imorgon

   

Av Linnéa - 28 november 2011 17:15

Hej, nu kommer en liten bild på vad jg önskar mig^^

jappsi!^^ <3

   

Av Linnéa - 27 november 2011 21:37

Hej, just nu är jag suuuuuuper exhalterad!  : D 

Det snöar ute just och jag är suuuuuper glad!<3333

jag har längtat efter snön enda sedan det blev november! ^^ 

tänk er att ni vaknar upp imorgon bitti med snö ett snö täckt landskap och små,små snöflingor faller ner och landar försiktigt på dina vantar........... hehe där kom mina författar skills in i bilden >.<

aja jg är i alla fall super glad^^ 

    

Av Linnéa - 27 november 2011 20:14

Hej, nu har jag lekt lite med kameran^^

 

nästa två bilder betyder rätt mycket för mig : )    

 

hehe........^^

   

Av Linnéa - 27 november 2011 17:34

Hej, nu är jag hemma från ett underbart tränings läger! : D

Jag är så himla stolt över mig själv och över alla andra i min älskade gymnastik grupp! för alla körde helskruv! (video på vad det är finns i det här inlägget!) men jag är väldigt stolt över mig själv för jag har varit rädd för en grej som kallas för halvskruv i nästan ett år och nu släppte det helt och hållet!


Jag tog tyvärr inte så mkt bilder (knappt några alls -.-)

här kommer lite bilder även från fredagen och från lördagen

 

Marching for life


 
Vet............jag suger på att ta bilder när jag behöver det! -.-
 
Det här är en halvskruv med lite för mkt rotation
Och det här är en helskruv
 
 

   

Av Linnéa - 25 november 2011 23:30

Hej, imorgon ska jag på tränings läger med min ÄLSKADE gymnastik grupp Bastrupp1<333

och vi ska till Katrinaholm (har jag för mig) och vi ska träna i deras fantastiska gymnastik hall i cirka tio timmar! : D

men det betyder att jag inte kommer att kunna blogga imorgon eller på söndag..... <3

så ni får hålla ut tills dess : /

aja ha det bra! <3

    

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards