••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 31 januari 2012 17:36

åååååååååh gud vad jag älskar den här!!!!

jag vill ha!

hehe blir väll att spara lite till den ^^''

men det ser så sommrig och fin ut tycker jag^^ 
   


Av Linnéa - 31 januari 2012 07:45

Godmorgon mina fina läsare!^^

idag ska jag inte göra så mkt förutom att gå i skolan och att träna^^

   

Av Linnéa - 30 januari 2012 18:48

Fråga:ska jag göra fler sånna här videos?

 

Av Linnéa - 30 januari 2012 18:32

Hej, just nu håller jag på att ladda upp en video där jag visar hur man gör en dounut i fimolera^^

   

Av Linnéa - 30 januari 2012 18:15

Hej, nu kommer bilderna från djäkneberget^^          

   

Av Linnéa - 30 januari 2012 18:13

Hej, det var en tjej som ville veta hur min frisyr såg ut på sidan och bakifrån^^ 

jupp det är min frisyr det^^

   

Av Linnéa - 30 januari 2012 17:49

Hej, här kommer speedpainten^^ 

   


  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Skapa flashcards