••L I N N È A••

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnéa - 12 januari 2012 19:20

Hej, ville bara säga förlåt till Tove för att hennes animation inte har kommit upp än.....(skämms) 

men jag tänkte göra den ikväll!!!

så håll dig uppdaterad!!

 

Av Linnéa - 12 januari 2012 19:03

Hej, jag har nyss filmat ett video inlägg som kommer att laddas upp så snart som möjligt^^

 

Av Linnéa - 12 januari 2012 15:32

Hej, nnu har jag startat en ny omröstning och jag vill gärna veta varför just du läser min blogg!^^

Omröstningen finns i menyavdelningarna och än så länge har inge röstat^^    
   


Av Linnéa - 12 januari 2012 12:41

Hej,kolla in den här bloggen^^

   

Av Linnéa - 12 januari 2012 08:07

Here's a Llama

There's a Llama

And another little Llama

Fuzzy Llama

Funny Llama

Llama Llama 

Duck?

 

Av Linnéa - 12 januari 2012 07:57

Hej, här är dagens outfit^^

   

Av Linnéa - 11 januari 2012 22:20

Hej, tänkte bara visa en jätte jättebra blogg!

hon är skiiiit bra på nagel designer och hår styler! :O

klicka på bilden för att komma till bloggen

 



 

  

••Tjabba! Namnet är Linnéa,

jag är en j*vligt skum femton åring.

Jag är gymnast, jag fifflar väldigt mycket med art och skuttar gärna runt med min son Philip (min kamera). 

Jag umgås ofta med mina extremt galna vänner. 

 

Jag älskar  även att vlogga, att få härliga kommentarer och glada frågor.

 

Jag har en förkärlek för

fryst-mango, youtube, russin på knäckebröd och för att lura folk.

 

Jag är grym på att sär-skriva, lata mig och att bitcha om min längd! 

 

Jag tycker inte om matte, PMS och när folk smaskar... 

Hare gött••

//•• L I N N E A ••

 

•Tumblr•

•Bloglovin•

•Instagram•

•Youtube•(vlogg)

•Youtube•(lazy)

••Sök i bloggen••

••Fråga mig••

211 besvarade frågor

••Senaste videon••

••Kategorier••

••Arkiv••












Ovido - Quiz & Flashcards